Graut

Maybs

Elsker forumet
Dennis e blitt VELDIG graut leie i det siste.... andre som også begynde å bli leie?
Syns å huske at eldste jenta ikkje ville ha graut ette bikka 10 mnd å ho i midten til ho va ca 12 mnd...
E no ikkje rart dei bli leie ta det kanskje... [8|] he no ejte graut sia han va 4 mnd.... å opptil 3 grautmåltid pr dag..[:-][:)]

Jeg har sluttet med grøt..Dennis nektet å spise så her spiser han brødskive i stedet!!!Mat han kan spise selv går ned på høykant,men mat jeg må mate han med nekter han og spise!!!
De har jo blitt så stor og skal klare seg selv!!

Er ikke hver dag Leah har fått grøt, virka litt lei en periode.. Nå får ho som regel grøt kun til kvelds, og innimellom til lunch (enten i tillegg til kveldsgrøten eller bare bytta om..[8D]) Men noen dager er det ikke noe grøt.. så da tror jeg den smaker bedre neste gang.. [;)] 

Har fortsatt grøt til morgen og kveld, men ikke hver dag det blir begge måltidene med grøt. Han har blitt flinkere å spise skivebiter selv (uten å grise...). Spiser godt med grøt dersom han får hjelpe til... he, he...[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Hege og Dennis

Jeg har sluttet med grøt..Dennis nektet å spise så her spiser han brødskive i stedet!!!Mat han kan spise selv går ned på høykant,men mat jeg må mate han med nekter han og spise!!!
De har jo blitt så stor og skal klare seg selv!!

Vurdera å slutte ej med når pakken e tomme no...[:)] han ejte no alt oss ejte... [;)]

Back
Topp