GRATULERER

MammanTilAndrea

Andre møte med forumet
Hei alle Juni mammaer [:)]

Gratulerer til alle - så kjekt! Håper vi kan følge utviklingen til hverandre fremover nå da... Spennende tid vi går i møte [:)]

hei hei, og gratulerer til deg òg! Ja, det blir noen spennende måneder fremover!

Såg nettopp at du også er sykepleier! Jobber du på sykehus? Jeg er i mitt første svangerskap (5+4) og er nyutdannet sykepleier..

åsså lurte jeg på en ting - hvor finner du terminkalenderen din? De med blomster eller lignende på..[:)]

Hei solsikko!

Ja jeg er sykepleier - og jobber for tiden 100% stilling på et sykehjem. Jeg var ferdig utdannet i juni 2003 - bare to mnd før vår førstfødte kom til verden [:)] Gikk hjemme med henne halvannet år - så jeg har ikke akkurat praktisert yrket mitt så lenge jeg heller... Og nå venter vi altså nr to.. jippi [:)]

For å finne terminkalender etc - gå inn på diskusjonsforum under "generell diskusjon"... der har jeg startet en tråd som heter "ny her" hvor jeg spør om akkurat det samme.. hun som svarte meg forklarte veldig godt syns jeg... så se der.. lykke til....

Jobber du på sykehus?

Hei MammanTilAndrea.

TUSEN TAKK for hjelpen! [:)] Jeg var nyutdannet nå i vår og jobber 50% natt på en medisinsk avdeling på sykehus. Er litt skeptisk til hvordan nattevaktsarbeid kan virke inn på svangerskapet?? Har hørt at det ikke er så sunt å jobbe natt?! Jeg sendte inn søknad på en 100% tredelt stilling samme dag som jeg testa positivt.. Er litt usikker på hva jeg skal gjøre nå,- dersom jeg får jobben. Men, men - den tid, den sorg! Nå skal jeg bare KOSE meg med tanken på at jeg faktisk har en liten en i magen. Dette har jeg gledet meg til lenge...

Hei Solsikko!
Jeg skal love deg at du går en helt fantastisk tid i møte - så vanvittig mye å se frem til/glede seg til... Det å bli mamma er noe helt magisk synes jeg ihvertfall [:)] Ang. det å gå nattevakter tror jeg det viktigste er at du sover godt ut etter hver natt - og ellers lytter til kroppens signaler.. respekter hvis kroppen forteller deg at den er sliten en dag - og la vær med å presse den.. Nyt tiden som gravid!

Mayajenta og solsikko!

Har dere vært hos legen ennå? Skal bestille time i morgen jeg - håper ikke det tar så lang tid før jeg får første time [:)]

Hei MammanTilAndrea

Jeg har ikke bestilt time, jeg heller. Hadde tenkt å ringe i morgen. Som førstegangsfødende er det VELDIG mange ting jeg lurer på...og når en ikke kan spørre dem rundt seg (for jeg vil jo gjerne vente til 12 uke) er det jammen godt å ha diskusjonsforum. Har faktsik lært mye etter at jeg begynte å lese på de ulike trådene...[:)] Håper at time hos lege kan bidra til færre spørsmål også. Har aldri vært hos legen min før, så dette kan jo bli spennende.

Hei alle juni-terminere..

Jeg testa positivt på mandag etter bare en eneste ikke-prevansjon-mensen.. Jippi! [:D]
Vi er lykkelige, jeg er graviiiid!
Har brukt kalkulatoren her og regnet ut at terminen min er rundt 14. juni..
Jeg og mannen min giftet oss i August, og dette var veldig planlagt. Vi er begge 26 år, og bor i Bærum.
Det blir spennende og følge dere andre og ha noen å snakke med alt om. Jeg er så heldig å ha en besteveninne som jobber på barsel og fødeavdelingen på Bærum Sykehus - som kan svare på alle spørsmål jeg har. [;)] Veldig greit ...
Har foreløpig ikke merka så veldig mye på kroppen bortsett fra kjempe-ømme pupper og at jeg må tisse hele tiden..

Lykke til alle sammen!
Gleder meg til en spennende tid!

Jeg skal til legen allerede i morgen, mistet i april og skal sørge for at jeg får ul så fort som mulig, noen som vet når man kan det, var jo bare luft der forrige gang, så nå håper jeg virkelig det er noen som vil flytte inn[:D]

Føles nok lenge, men det er visst helt normalt, ja[;)]

Back
Topp