GRATULERER

MammanTilAndrea

Andre møte med forumet
Hei alle Juni mammaer [:)]

Gratulerer til alle - så kjekt! Håper vi kan følge utviklingen til hverandre fremover nå da... Spennende tid vi går i møte [:)]

hei hei, og gratulerer til deg òg! Ja, det blir noen spennende måneder fremover!

Såg nettopp at du også er sykepleier! Jobber du på sykehus? Jeg er i mitt første svangerskap (5+4) og er nyutdannet sykepleier..

åsså lurte jeg på en ting - hvor finner du terminkalenderen din? De med blomster eller lignende på..[:)]

Hei solsikko!

Ja jeg er sykepleier - og jobber for tiden 100% stilling på et sykehjem. Jeg var ferdig utdannet i juni 2003 - bare to mnd før vår førstfødte kom til verden [:)] Gikk hjemme med henne halvannet år - så jeg har ikke akkurat praktisert yrket mitt så lenge jeg heller... Og nå venter vi altså nr to.. jippi [:)]

For å finne terminkalender etc - gå inn på diskusjonsforum under "generell diskusjon"... der har jeg startet en tråd som heter "ny her" hvor jeg spør om akkurat det samme.. hun som svarte meg forklarte veldig godt syns jeg... så se der.. lykke til....

Jobber du på sykehus?

Hei MammanTilAndrea.

TUSEN TAKK for hjelpen! [:)] Jeg var nyutdannet nå i vår og jobber 50% natt på en medisinsk avdeling på sykehus. Er litt skeptisk til hvordan nattevaktsarbeid kan virke inn på svangerskapet?? Har hørt at det ikke er så sunt å jobbe natt?! Jeg sendte inn søknad på en 100% tredelt stilling samme dag som jeg testa positivt.. Er litt usikker på hva jeg skal gjøre nå,- dersom jeg får jobben. Men, men - den tid, den sorg! Nå skal jeg bare KOSE meg med tanken på at jeg faktisk har en liten en i magen. Dette har jeg gledet meg til lenge...

Hei Solsikko!