H Hanna C Gift med forumet 7 Sep 2006 #1 Vår vakre, lille engel er 8 mnd idag!!! Mamma og pappa elsker deg masse, lille venn!!! Tusen takk for at du valgte å komme til oss!
Vår vakre, lille engel er 8 mnd idag!!! Mamma og pappa elsker deg masse, lille venn!!! Tusen takk for at du valgte å komme til oss!
stjerna85 Forumet er livet 7 Sep 2006 #2 ORIGINAL: Mrs J. Gratulerer Nataniel med 8 mnds dagen. Signerer[:)][:)]
*Chill* Forumet er livet 7 Sep 2006 #4 GRATULERER NATHANIEL!!!!!![link=http://pic4.piczo.com/hjemmesideting3/?g=7669007&cr=4][/link]
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 7 Sep 2006 #9 ORIGINAL: Mrs J. Gratulerer Nataniel med 8 mnds dagen. JohnRuben og jeg signerer denne, vi - den var så søt!!
ORIGINAL: Mrs J. Gratulerer Nataniel med 8 mnds dagen. JohnRuben og jeg signerer denne, vi - den var så søt!!
snusken Forumet er livet 9 Sep 2006 #11 ORIGINAL: millba Gratulerer så mye med 8 mnd dagen!! Gratulerer så mye fra oss på etterskudd!!
G Grete71 Forumet er livet 9 Sep 2006 #12 ORIGINAL: snusken ORIGINAL: millba Gratulerer så mye med 8 mnd dagen!! Gratulerer så mye fra oss på etterskudd!! Oss også!!!! [:D]
ORIGINAL: snusken ORIGINAL: millba Gratulerer så mye med 8 mnd dagen!! Gratulerer så mye fra oss på etterskudd!! Oss også!!!! [:D]
liv83 Forumet er livet 11 Sep 2006 #14 ORIGINAL: buster Gratulerer på etterskudd med 8 mnd dagen Nataniel!! Signerer
Lucki83 Gammelt medlem VIP 11 Sep 2006 #15 ORIGINAL: liv83 ORIGINAL: buster Gratulerer på etterskudd med 8 mnd dagen Nataniel!! Signerer Jeg og...[;)]
ORIGINAL: liv83 ORIGINAL: buster Gratulerer på etterskudd med 8 mnd dagen Nataniel!! Signerer Jeg og...[;)]