Gratulerer!

maiblomst

Gift med forumet
Gratulerer med morsdagen alle sammen!

Håper alle sammen får en kjempetrivelig dag

Jeg for min del er alene med Kristoffer... Mannen min reiste til Sverige nå i morges, og blir borte en uke [&o]...
men jeg skal i bursdagsselskap til nevøen min, så jeg blir ikke så ensom i dag [:D]

Takk[:)] Gratulerer til deg også. Kos deg masse med Kristoffer og kos dere i bursdag[:)]

Gratulerer alle søte gode mødre....[:D][:D] Dere er kjempeflinke alle sammen!!

GRATULERER MED MORSDAGEN ALLE DERE SØTE MAI-TUPPER

GRATULERER MED DAGEN ALLE SAMMEN

Her ligger typen å er fyllesjuk,så tror neppe han har noe morsdagsgave til meg[;)],
                      men er ikke så nøye med det jeg,har egentlig ikke feiret morsdag vi,har hendt seg jeg har fått
                  en blomsterbukket da i de 5 åra jeg har hvert mor på morsdagen![:)]Men en ting jeg må si da,at han
          er veldig flink til å komme med roser ol på en helt  vanlig dag da!Setter like stor pris på det![:D][;)]

Gratulerer med morsdagen alle sammen! [:D]

ORIGINAL: Smiley80

Takk det samme!
Her hadde jeg ikke venta å få noe som helst. Men i dag sto sambo opp med Sondre,
og lot meg få sove litt ekstra. Og etter ei stund kom de opp i senga igjen med et
nydelig digert kort og en liten pakke. Og inni der var det nydelige øredobber! Blei helt
rørt jeg! [:D]

Takk, og gratulerer til dere alle [:D]

signerer denne jeg også [:D]

I like måte[:)] Gratulerer til alle sammen! Håper dere har hatt en kjempe fin dag[:D]

Back
Topp