Gratulerer!

AnneS

Forumet er livet
VIP
Desemberlykke2017
Gratulerer med morsdagen, alle dere flotte mødre der ute :happy:

Har dere planer for dagen?

Her skal vi besøke svigers, har blomsteroppsats til svigermor :happy:

Gratulerer med morsdagen! :)

Vi skal på lunsj hos mamma og middag hos svigermor :)

Gratulerer :Heartbigred Her skal vi bake fastelavensboller og bare kose oss hjemme - regner og er rimelig grått her så vi holder oss inne idag :happy: Har ingen markering sånn sett:)

Gratulerer :Heartbigred Her skal vi bake fastelavensboller og bare kose oss hjemme - regner og er rimelig grått her så vi holder oss inne idag :happy: Har ingen markering sånn sett:)
Grått og regn her også, og må måke vekk snøkanten etterpå (snøen er tung og våt) :p

Vedlegg

• _20180211_093206.JPG
    _20180211_093206.JPG
    656,8 KB · Visninger: 18
Grått og regn her også, og må måke vekk snøkanten etterpå (snøen er tung og våt) :p
Ja, brøytebilen lagde en skikkelig brøytekant i går så for å komme meg ut måtte jeg skuffe og det var tungt :eek::wacky: Liker IKKE når det blir sånn slapps for snøen er megatung :wtf:

Ja, brøytebilen lagde en skikkelig brøytekant i går så for å komme meg ut måtte jeg skuffe og det var tungt :eek::wacky: Liker IKKE når det blir sånn slapps for snøen er megatung :wtf:
Tenkte jeg kunne sende samboer ut snart, vi skal av sted i 3tiden og det laver ned med snø nå :facepalm::p

Gratulerer med morsdagen! Endelig er vi mødre, noen for 2 eller 3 eller 4 gang og noen for første gang. Det er utrolig rart, for min del å skulle feire denne dagen :) vi gav tulipaner,konfekt og kort til mamma min, og jeg har fått en kjempefin gave av samboer. Skal sende bilde når jeg er ferdig amme. Jeg lager fastelavn boller som snart skal i ovnen. Gleder meg, boller med krem er noe av det beste jeg vet! Så en oppskrift på boller med sjokoladekrem, men greide å "begrense" meg.:smug::rolleyes:

Back
Topp