Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var medlem her frem til uke12.
Og ville bare gratulere alle som har fått! Og lønske lykke til, til dere som snart får!
Hyggelig av deg å titte innom!takl for gratulasjonen.
håper det går bra med deg?
Tusen takk [emoji178] Hvordan er det med deg?
Her går det braEr akkurat gravid igjen, etter at det tok 6mnd for kroppen min til å normalisere seg igjen etter aborten. Først 3mnd før jeg fikk tilbake menstruasjon og så tre til før lutealfase og progesteron var som det skulle.
Så nå håper vi det går bra![]()
Gratulerer så mye!Her går det braEr akkurat gravid igjen, etter at det tok 6mnd for kroppen min til å normalisere seg igjen etter aborten. Først 3mnd før jeg fikk tilbake menstruasjon og så tre til før lutealfase og progesteron var som det skulle.
Gratulerer så mye!tok 7 pp fra vi mistet forrige til denne satt. Satser på at denne holder til mål
![]()
Gratulerer så mye!
Gratulerer med ny spireHer går det braEr akkurat gravid igjen, etter at det tok 6mnd for kroppen min til å normalisere seg igjen etter aborten. Først 3mnd før jeg fikk tilbake menstruasjon og så tre til før lutealfase og progesteron var som det skulle.
Gratulerer så mye![]()
Gratulerer og lykke til![]()
Å, så hyggelig at du er gravid igjenGratulerer så mye, håper alt går bra denne gangen!