Gratulerer

HIPP HIPP HURRA! Gratulerer med dagen til alle oss flotte mammaer :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hurra for oss! Dagen her har begynt med lillegutt som ikke vil sove, så måtte ha ham med på do, ville ikke ligge i vippestol der, måtte ta ham på fanget. På do. :p Her har pappaen dratt til kompis for å se OL på storskjerm, og her sitter jeg med baby og ønsker meg en dusj.. God morsdag! ;)
 
Hurra for oss. Bebisen min har gitt meg en super gave. 5 timer sammenhengende søvn i natt. Det gleder mamma hjertet.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer dere fantastiske damer og mødre <3
Jeg har fått blomster og kaffe latte (som jeg aldri rakk drikke).
Ellers har vi her to overtrøtte små nurk her etter fotografering idag! Gleder meg så til å se bildene og veldig rart å selv være moren med de hylende barna og ikke fotografen :p
 
Gratulerer til oss:) jeg har fått både blomster og sjokolade og verdens koseligste kort:D<3 så da gråt jeg en skvett også:p må si mannen min slo til i dag:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
  • Liker
Reactions: H27
Gratulerer alle sammen!
Her har jrg å prinsen feiret , sambo ligger jo innlagt på sykehus... Det var ikke sånn jeg så for meg min første morsdag...
 
Håper nå dere hadde en finfin morsdag:) Her ble den feiret med soving. Mannen husket ikke på at det var morsdag så fikk ikke noe her. Ikke at man ble overrasket av det:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg fikk sove mellom 4 måltider. Kun våken når jeg ga mat til Aslann. Mannen tok seg av ham. Gjett om det var herlig. Men nå har jeg vært våken siden kl 3 i natt :-( Så jeg har mistet min lille søvn overskudd

Fra mobil enhet
 
Her fikk jeg frokost på sengen, ilse jacobsen støvler, blomster, lunch, kort, kake og middag ! Altså, ble vartet opp hele dagen. Lillemann og jeg koste oss max ;)
 
Back
Topp