GRATULERER

bebe

Forumet er livet
Titter innom å gratulerer alle de nybakte mai mamma'er [:D]
Hadde selv termin i mai, men mistet min lille spire... [:(]
Men venter nå en ny spire i november - så jeg har noe å glede meg til jeg også [;)]

Tusen takk bebe! Har tenkt litt på deg innimellom! Godt å høre at alt står bra til med dere[:)]

ORIGINAL: maiblomst

Tusen takk bebe! Har tenkt litt på deg innimellom! Godt å høre at alt står bra til med dere[:)]

Ååå koselig å høre [:)]
Nydelig liten babygutt du har fått - grattis ! Sukk...

Det står ganske så bra til med meg - bortsett fra at jeg er veldig bekymret, og har litt
vansker med å slappe helt av... Håper det vil komme seg etter hvert ..

Tusen takk igjen[:)] Det kommer nok skal du se, men ingen klandrer deg for å være på vakt! Jeg var engstelig gjennom hele svangerskapet, og det er ikke blitt noe bedre nå he he!!! Men prøv å finne roen! Lykke til videre, så må du titte innom til oss avogtil og oppdatere oss!

tusen takk skal du ha[:D]

jeg skjønner deg veldig godt!!egentlig skulle vi bli foreldre i november 06,men det ble ikke sånn..mistet vårt gull i mai,men i august klarte vi å bli gravide igjen. heldigvis for det.. det var godt å være gravid når november mnd kom.. da skulle jeg jo ha baby så november ble ikke så ille alikevel!!
ville bare si at jeg gikk å var bekymret og redd gjenom hele svangerskapet.. ringte jordmora ved den minste ting og var ekstra på vakt.. det er lov å be om litt ekstra når man har vært igjennom det å miste..  lykke til videre i svangerskapet[:)][;)]

ps. november mnd er en super mnd!! da kom min første gutt til[:D][:D]

ORIGINAL: Trine82

tuuusen takk [:)] og gratulerer med spiren din [:)]  

Tusen takk!!! Og gratulerer masse med den lille spiren!!!

Back
Topp