Gratulerer :)

baby27

Glad i forumet
MAI 2013
Til de som har født og lykke til de som skal snart bli igangsatt. Hvordan står det
til med dere og amming? Her renner blodet og melken ikke kommet :( klarer ikke å amme jeg

Vi har hatt skikkelig startvansker , men nå begynner det å komme seg :) fikk en skikkelig brystbetenelse så ho ville ikke spise å måtte da få mme , men nå spiser hun som bare det :) nesten 1 kg opp nå siden 29 april :) bruker du brystskjold? Det reddet meg når jeg hadde sår hvertfall :) å gå med puppene fri her hjemme. Håper virkelig melken kommer snart på deg :)

Her går ammingen bra.. men hadde sår noen dager, då brukte eg avogtil ammeskjold, smurte brystene med morsmelk og en brystvorte krem, husker ikkje ka den heter i farten..

Uff, det hørtes ikke godt ut! Ammeskjold høres jo lurt ut:) Her går ammingen veldig bra. Nesten ikke vært sår i det hele tatt i motsetning til de to første barna! Da har jeg slitt med såre, vonde pupper, så jeg er veldig glad jeg ikke er det denne gangen;)

Fødte natt til lørdag og slet med det samme i går... Men i natt kom melka og noen gode runder med purelan salve og avent oppsamlere, det gjorde susen og i dag har jeg klar å amme fint og vortene er fine! Nå er det bare melkesprengen som er ubehagelig til tider!

Back
Topp