Gratulerer

<3 BAMBINO E>

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Med dagen ALLE kvinner. Håper deres menn og evt barn er med på å gjøre dagen spesiell for dere ;)

Takk det samme :-) Tror ikke det blir noen spesiell oppvartning her i gården :P Svigermor bruker å sende samboeren min en sms og minne han om at det er kvinnedagen, så han kan si gratulerer med dagen. men ellers har vi aldri gjort noe utav det :-)

Takk det samme;) her gjør vi ingentig ut av dagen, jeg synes slike dager er så unødvendige! Liker ikke dagene der man "må" gjøre noe fordi sånn er det bare, da liker jeg bedre å bli satt pris på helt plutselig;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Gratulerer ! :)

Gratulerer :)

Har aldri vært noen feiring her, tviler på noen kommer til å gratulere meg :P men det gjør ikke noe. For meg har det jo ikke så mye å si, men hvis jeg sier det til mamma minner hun meg på at hadde det ikke vært for det som tidligere ble sagt og gjort, og som førte til at det ble en kvinnedag, så hadde jeg merket forskjellen :P Er nok noe i det.. Men men, glad for det som er gjort, glad at jeg kan være likestilt med alle andre, men ingen flagg og vimpler, det blir det ikke ;)

gratulerer til dere alle :-) vi gjør ikke noe særlig utav dagen, men min samboer husker alltid kvinnedagen og sender hvert år gratulerer melding til alle de viktige kvinnene i sitt liv :-) fine samboeren min <3

Back
Topp