Gratulerer til meg!!!!!!!!!

Vand

Forumet er livet
For i dag fikk jeg papirene på 100 % fast stilling i hjemmesykepleien!!!!!!!!!!!!!!

Tok meg "bare" 9 år i kommunen for å få full fast stilling (men bare 1,5 år på min nåværende arbeidsplass!) [&:][8D]

Såååååå glad nå, endelig stabil inntekt! [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Takker! [:D][:D][:D]

Truet sjefen med å slutte, så de kan ordne full stilling hvis de vil! [8D][8D][8D][8D]

så bra at du fikk det gjennom da! godt jobba!
jeg skulle likt å hatt en sånn jobb egentlig.. men jeg får trøste meg med at jeg har lange ferier

ORIGINAL: Reinbue

jeg skulle likt å hatt en sånn jobb egentlig.. men jeg får trøste meg med at jeg har lange ferier

Ja, det er din fordel............. Her må det jobbes høytider osv osv... men jeg liker jobben min! [:D] Meeeeeeeeeeeeen jeg hadde valgt læreryrket hvis jeg skulle valgt på nytt tror jeg, det var de to retningene jeg ville! [:D]

Jeg fikk tilbud om 75 % fast i fjor sommer, men da takket jeg nei pga PRINSIPP!!! (Litt mann i meg vettu[8D]) Jeg sa jeg takket ikke ja før jeg fikk full stilling! [8D] Russian roulette kunne det ha vært, men det ordnet seg! [:D][:D][:D][:D]

åååååhhhhh så fortjent!!!! Gratulerer så mye vand![:D][:D]

ORIGINAL: Vand

Ja, det er din fordel............. Her må det jobbes høytider osv osv... men jeg liker jobben min! [:D] Meeeeeeeeeeeeen jeg hadde valgt læreryrket hvis jeg skulle valgt på nytt tror jeg, det var de to retningene jeg ville! [:D]

Jeg fikk tilbud om 75 % fast i fjor sommer, men da takket jeg nei pga PRINSIPP!!! (Litt mann i meg vettu[8D]) Jeg sa jeg takket ikke ja før jeg fikk full stilling! [8D] Russian roulette kunne det ha vært, men det ordnet seg! [:D][:D][:D][:D]
det var lærer eller sykepleier for meg også :) og så landa jeg på lærer. ¨
hvor stor stilling har du hatt til nå da? 50%

ORIGINAL: Vand

det var lærer eller sykepleier for meg også :) og så landa jeg på lærer. ¨
hvor stor stilling har du hatt til nå da? 50%

Ja, har 50 % fast.... Det er dødsvanskelig å få full stilling i kommunen, så jeg er sååå glad nå for at det endelig har ordnet seg! [:D]
Men har ALLTID jobbet 100 % i vikariat[;)]

Grattis snuppa....det fortjente du[:)][:)]

GRATULERER[:D][:D]

gratulerer.. vel fortjent etter å ha vært trofast i så mange år[:)] tøff du[;)]

Grattis! Det ER vanskelig å få 100 % stillinger i kommunen..trist men sant.
En skulle tro at både ansatte og brukere hadde vært bedre tjent med fulle stillinger.

Ikke verst! Gratulerer til deg! [:)]

Jeg har i dag gått fra å være 50% ansatt på sykehuset til å bli 60% ansatt i kommunen! (fått 60% fast nattevaktstilling). Så gratulerer til meg og![:D]

ORIGINAL: Nesly

Jeg har i dag gått fra å være 50% ansatt på sykehuset til å bli 60% ansatt i kommunen! (fått 60% fast nattevaktstilling). Så gratulerer til meg og![:D]

Gratulerer så mye til deg og Nesly![:)]

ORIGINAL: Nesly

Så bra!!!! [:D][:D][:D] Gratulerer!!!!!!

grattis Vand!

deilig!

Så deilig! Gratulerer med stabil tilværelse!

Back
Topp