gratulerer til alle med "overlevde" 12 uker!!

*Carine*

Elsker forumet
gratulerer til alle som er forbi de skumle 12 første ukene! nå blir formen bedre og vi kan slappe mer av og nyte tiden og sommeren!!!

Kos dere!

takker det samme[:)]herlig!!! dette er første uken jeg ikke har spydd og er ikke dautrøtt lenger[:D]herlig!!

dautrøtt er jeg fremdeles. men er ikke like kvalm som jeg har vært tidligere. får heller ikke sove om natten då. pga rygg vondt...
fant en sykt behagelig stilling i dag. (et bein oppå gubben og bare hvile...) men den ble ikke like behagelig når gubben fant ut at han skulle endre sitt leie (leie= måten en ligger i)

ORIGINAL: turteldue

dautrøtt er jeg fremdeles. men er ikke like kvalm som jeg har vært tidligere. får heller ikke sove om natten då. pga rygg vondt...
fant en sykt behagelig stilling i dag. (et bein oppå gubben og bare hvile...) men den ble ikke like behagelig når gubben fant ut at han skulle endre sitt leie (leie= måten en ligger i)

huff høres slitsomt ut. kan ikke rulle sammen en dyne eller no som du kan ha beinet oppå da? Husker sist så hadde jeg en pute under magen (følte den ble dratt nedover når jeg lå på siden), og en pute mellom knærne, i tillegg hadde jeg en sammenrullet dyne for å ha føttene høyt...Man må bare gjøre det man må i disse tider [:D]

ORIGINAL: *Carine*

ORIGINAL: turteldue

huff høres slitsomt ut. kan ikke rulle sammen en dyne eller no som du kan ha beinet oppå da? Husker sist så hadde jeg en pute under magen (følte den ble dratt nedover når jeg lå på siden), og en pute mellom knærne, i tillegg hadde jeg en sammenrullet dyne for å ha føttene høyt...Man må bare gjøre det man må i disse tider [:D]

funker ikke. forsøkt den versjonen og... [:(]
det er slitsomt å ikke sove om natten... går ut over meg resten av dagen...

Jaaaa Gratulerer så mye til oss alle [:D][:D]

Gratulerer til oss [:)]
Her har endelig kvalmen sluppet taket,i alle fall sånn i det daglige. Sist varte det til rundt uke 20 og denne gangen uke 16,så det er jo fremgang [:)]

Hurraaaa!!![:D][:D]

Gratulerer til alle dere som har kommet over 12 uke ja:D Jeg kommer etter i morra ;D

ORIGINAL: nadja1986

Gratulerer til alle dere som har kommet over 12 uke ja:D Jeg kommer etter i morra ;D

Jeg kommer etter på lørdag[:)]

Nyter synet av alle som er kommet til uke 12, og alle som nærmer seg med stormskritt!! Nå kan det umulig være flere som forlater oss!!! JIPPI!!!!!![:)]

ORIGINAL: Cam.B

Takk, og gratulerer alle som har passert 12 uker! [:D] 

Gratulerer alle sammen. Jeg skal gjøre dere selskap på andre siden i morgen.

Jeg føler meg dog ikke så avslappet med å passere 12 uker, siden jeg har større risiko for SA både i forhold til alder og i forhold til å gå med tvillinger. Skal nok koste på meg å være nervevrak til etter uke 30, tenker jeg...

Back
Topp