Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: turteldue
dautrøtt er jeg fremdeles. men er ikke like kvalm som jeg har vært tidligere. får heller ikke sove om natten då. pga rygg vondt...
fant en sykt behagelig stilling i dag. (et bein oppå gubben og bare hvile...) men den ble ikke like behagelig når gubben fant ut at han skulle endre sitt leie (leie= måten en ligger i)
ORIGINAL: *Carine*
ORIGINAL: turteldue
dautrøtt er jeg fremdeles. men er ikke like kvalm som jeg har vært tidligere. får heller ikke sove om natten då. pga rygg vondt...
fant en sykt behagelig stilling i dag. (et bein oppå gubben og bare hvile...) men den ble ikke like behagelig når gubben fant ut at han skulle endre sitt leie (leie= måten en ligger i)
huff høres slitsomt ut. kan ikke rulle sammen en dyne eller no som du kan ha beinet oppå da? Husker sist så hadde jeg en pute under magen (følte den ble dratt nedover når jeg lå på siden), og en pute mellom knærne, i tillegg hadde jeg en sammenrullet dyne for å ha føttene høyt...Man må bare gjøre det man må i disse tider [:D]
ORIGINAL: nadja1986
Gratulerer til alle dere som har kommet over 12 uke ja:D Jeg kommer etter i morra ;D