Gratulerer så mye med dagen!

Lillevenn2016

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
Gratulerer så mye med dagen alle i September-forum! Håper alle som skal feire får en fin feiring med familie eller venner :-) Håper og få se noen fine kjole/bunads bilder av dere idag! Skal prøve å få lagt ut selv senere når jeg har kommet meg inn i antrekket mitt! :-)

Gratulerer med dagen! :)

Gratulerer med dagen!
Her blir det joggebukse og hettegenser ! Finner overhodet ikke noe å ha på meg, og kjolen jeg kjøpte på fredag passet ikke idag! Sitter bare å griner, men skal da klare å kose meg likevell! Ser fram til neste år når vi har Lille sammen med oss ♡

Gratulerer med dagen! Her ble det en fjelltur og joggebukse resten av dagen - ingen finklær som passet dessverre! Glede meg til neste år og til å få våre egne 17 mai-tradisjoner sammen med den lille ☺️ ha en god dag alle sammen!

Gratulerer med dagen !
Her blir dagen rolig hjemme med min kjære etterfulgt av en tur på jobb seinere :)
Bunaden ble prøvd på i går for morro skyld. Og passer faktisk fortsatt selv med gedigen mage :)

Gratulerer med dagen! Bunaden fikk henge igjen i skapet og den svært så elastiske kjola gjorde jobben

Gratulerer med dagen :D jeg fikk skvist meg inn i noen tøyelige klær og har traska i tog og vært på den lokale hallen og feira der. Kjemkekjekt for barna og oss, men gud så sliten jeg er nå! Skal snart legge barna og finne senga selv! Opp igjen på jobb kl 6 i morgen:p

ImageUploadedByBV Forum1463503140.338974.jpg
Ble bukse og jakke til toget, men byttet til kjole da vi skulle ut og spise senere!

Gratulere med dagen:-)

Gratulerer med dagen!

Back
Topp