Gratulerer oktobermødre.

Mirell

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
Vile bare stikke hodet inn å si gratulerer til alle som har født og alle som er rundt hjørnet.. :-)
Oktober ble en rar mnd for meg i år.. Påminnelsen om at jeg skulle hatt termin nå.
Men samtidig fant jeg ut at jeg er gravid igjen..
Håper spira sitter denne gangen!

Men lykke til videre jenter! Gratulerer og kos dere i spebarns tiden :-) den går så alt for fort så ta vare på den!

Klem fra meg

Så koselig at du stikker innom:)
Masse lykke til med den nye spira, får håpe den sitter denne gangen ;)

Takk for det :) Det er virkelig helt fantastisk å være i "mål" og ha lille jenta mi i armene mine.

Lykke til med spira di :) Denne gangen går det nok bra skal du se :)

Takk for det, og kjempe koselig å høyre at du er gravid igjen. Masse lykke til framover:-)

takk for det, var kjekt å få baby i hendene. Gled deg til sommeren du og nyt graviditeten snart er lykken hos deg også

Tusen takk :) gratulerer til deg også! Håper Lille Spire har kloret seg godt fast. Lykke til ❤️

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Takk for det :) håper du lykkes denne gangen :) masse lykke til med svangerskapet :)

Vile bare stikke hodet inn å si gratulerer til alle som har født og alle som er rundt hjørnet.. :-)
Oktober ble en rar mnd for meg i år.. Påminnelsen om at jeg skulle hatt termin nå.
Men samtidig fant jeg ut at jeg er gravid igjen..
Håper spira sitter denne gangen!

Men lykke til videre jenter! Gratulerer og kos dere i spebarns tiden :-) den går så alt for fort så ta vare på den!

Klem fra meg
Takk og gratulerer med spire! ♡♡♡ Den sitter nå vet du, nå er det din tur! <3

Tusen takk, og gratulera så utrulig mykje med den nya spiro :)

Takk alle sammen. Dere er jo søte da :-)

Lykke til videre og gratulerer!

Takk for det :)
Masse lykke til med den nye spira ♡

Back
Topp