Gratulerer og lykke til

TulleHøna

Forumet er livet
Gratulerer til dere som har fått og lykke til til dere som venter <3
jeg hadde egentlig termin i dag, jeg :/

Så trist.. :( håper det går fint med deg..!

Håper det går bra med deg.. <3

Tenker på deg fra tid til annen, håper det går bra med deg! ♥

Jeg ruger fortsatt, og kjenner tålmodet renne sakte ut :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Tenker på dere! Håper alt har roet seg rundt dere, og at dere tar vare på hverandre i den tunge tiden.. Masse klemmer..

Har tenkt mye på deg. Håper alt ordner seg snart! Ser du henger på før svangerskapet. Håper dere ikke mister motet, snart sitter spiren, det fortjener dere!!!! Stooor klem!!

Godt å høre fra deg, håper du har det greit etter foholdene! Takk for lykkeønskninger, og lykke til videre til deg også! Ønsker deg alt godt!

Takk :) sniker litt på dere innimellom ;) prata jo så mye med dere før jeg forsvant, så jeg blir jo nysgjerrig.
I april starter vi å prøve igjen :) hvis jeg tør :S
Er fortsatt sykemeldt og går til psykolog, då legen vil egentlig at jeg skal vente lenger. Men vi får se :)
Tenker masse på dere om dagen. Veldig misunnelig, samtidig som jeg virkelig ønsker dere alle alt godt.
Dere vet jo hvor heldige dere er ;)

Takk :) sniker litt på dere innimellom ;) prata jo så mye med dere før jeg forsvant, så jeg blir jo nysgjerrig.
I april starter vi å prøve igjen :) hvis jeg tør :S
Er fortsatt sykemeldt og går til psykolog, då legen vil egentlig at jeg skal vente lenger. Men vi får se :)
Tenker masse på dere om dagen. Veldig misunnelig, samtidig som jeg virkelig ønsker dere alle alt godt.
Dere vet jo hvor heldige dere er ;)

Så spennende med prøving igjen! :-) og kjempebra at du får hjelp, det må være godt! Ønsker deg all lykke til, kommer til å snike litt for å se hvordan det går med deg fremover :-))

Vi har blitt veldig klare over hvor heldige vi er ja, absolutt! Har mistet alt for mange marsbabyer :-/

Back
Topp