Ida/ Glad i forumet Juli13-jentene VIP 14 Nov 2012 #1 alle dere fine damer her inne :D Tenk nå fylles snart hele forumet opp med gravide mødre! Måtte alle forbli her til Juli! :D Tar å gratulerer alle i en tråd jeg, så slipper jeg å skrive det samme en "million" ganger :P
alle dere fine damer her inne :D Tenk nå fylles snart hele forumet opp med gravide mødre! Måtte alle forbli her til Juli! :D Tar å gratulerer alle i en tråd jeg, så slipper jeg å skrive det samme en "million" ganger :P
K Katmoon Forelsket i forumet Juli13-jentene 15 Nov 2012 #4 Det var lurt; takker, og gratulerer til alla sammen jeg også!
Septokt19 Forumet er livet Juli13-jentene Oktoberlykke 2019 15 Nov 2012 #5 Takker og slenger meg på fellesgratulasjonene jeg også! Hurraaa
Lillian84 Elsker forumet Juli13-jentene 15 Nov 2012 #8 Gratulerer til dere alle! Gleder meg til vi er fulltallige, og å følge dere alle mot termin, og alt etterpå.
Gratulerer til dere alle! Gleder meg til vi er fulltallige, og å følge dere alle mot termin, og alt etterpå.
Løvesnuppa Gift med forumet Juli13-jentene 15 Nov 2012 #11 Det er skikkelig gøy å se at det kommer flere og flere inn hit, gratulerer til alle sammen!
jenta087 Flørter med forumet 15 Nov 2012 #12 Gratulerer til dere alle Håper både jeg og dere får være her helt til Juli