Gratulerer med eksamen, Lenemor

Olive76

Forumet er livet
Dette er så stort at det krever egen tråd. Så flott at du fikk snakket karakteren opp. Sikkert en stor lettelse å være ferdig.

Tusen, tusen takk!!

Ja, det er jammen meg deilig å endelig være ferdig, etter fire lange år (det er jo bare tre år med faktiske studier, men med permisjonen midt i så ble det lange studier)....

Jeg fikk forresten også vite hvorfor oppgaven min var vurdert slik den var, og de sa at den hadde vippet mellom C og D, og da gir man laveste karakter så kandidaten må "snakke den opp".

Jeg satt akkurat her og klødde meg i hodet og tenkte... hmmm, var det ikke på torsdag Lenemor skulle ta eksamen da? nå er det jo mandag! Ehm, nei... det er jo torsdag i dag. Så bra at det gikk så bra! Gratulerer! Føler du deg bedre nå eller?

Gratulerer lenemor
Så bra å høre at det gikk bra i dag også.

Deilig å være ferdig med skolen kan jeg tenke meg

nå føler jeg meg mye bedre, i alle fall i forhold til studiene. Så om vi finner ut av dette med denne rare kroppen min som nekter å gi slipp på en kilo, og jeg får meg en jobb, da snakker vi tenker jeg!

Gratulerer så masse!
Der ser du, vi BV damene vet hvem man skal heie på, og i alle fall jeg var helt sikker på at du kom til å gjøre det bra i dag!
Det må være en ubeskrivelig deilig følelse å endelig være ferdig med utdannelsen!
Håper dere får feiret bra og at den positive strømmen bare fortsetter nå[:D]

Gratulerer med ferdig og bestått eksamen!!!!! [:)][:)][:)]

ORIGINAL: *MammanTilTrym*

Gratulerer med ferdig og bestått eksamen!!!!! [:)][:)][:)]

nå har jeg faktisk søkt to jobber jeg nå, hvor jeg i søknadsteksten sier at jeg med min utdannelse vil kunne være et positivt tilskudd til miljøet - skal jammen ikke være gammel i gamet før man skryter på seg kunnskap og erfaring nei [:D]

Jobbene er engasjement/vikariat i en barnehage her i Volda

Tusen takk igjen damer!! Nå har svigers vært her med en stor rosebukett, og G kom hjem med blomster og en flaske ekte champagne (fra han og mamma). I kveld blir det feiring med pizza - champagnen tror jeg at jeg sparer til i morgen [:D]

Gratulerer lenemor!!!!!! [:D] Nå er du ferdig utdannet og kan endelig starte på karrieren!!! Jeg har stor tro på deg som barnevernspedaog, synd at du ikke jobber i samme kommune som meg, for jeg kunne veldig godt tenke meg å jobbe sammen med deg!

Såååååååååååååååååååå bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [:D][:D][:D][:D]

GRATULERER, Lenemor [:)][:)][:)]

GRATULERER!!!!

Du har vært kjempeflink!!!!!!!!

ORIGINAL: ACtrine*

Gratulerer lenemor!!!!!! [:D] Nå er du ferdig utdannet og kan endelig starte på karrieren!!! Jeg har stor tro på deg som barnevernspedaog, synd at du ikke jobber i samme kommune som meg, for jeg kunne veldig godt tenke meg å jobbe sammen med deg!

I lige måde ACtrine. Nå er jeg fornøyd med meg selv - noe av det første jeg gjorde da jeg kom hjem som nyutdannet barnevernspedagog var å søke meg jobb - i barnehage [:D] - så da får jeg kanskje prøvd meg litt på ditt felt?

ORIGINAL: lenemor

Tusen takk igjen damer!! Nå har svigers vært her med en stor rosebukett, og G kom hjem med blomster og en flaske ekte champagne (fra han og mamma). I kveld blir det feiring med pizza - champagnen tror jeg at jeg sparer til i morgen [:D]

hihi.. jeg spratt champagne i går!!!!! [:D][:D][:D]

Gratulerer så masse lenemor!!!
Det var nok VEL fortjent!

Hipp, hipp!

Grattis med overståtte studier! Og herlig resultat på muntlig!

KLem, M

Gratulerer så mye med vell overstått eksamen lenemor!
Var jo helt strålende at du klarte å få opp karakteren din.[:D]

...men det trodde jeg også at du skulle klare!
Endelig, etter 3(4) lange år er du ferdig, neste stopp er ny jobb.

Utrolig spennende framover for deg og dine nå!
Ønsker deg masse lykke til med jobbsøkingen vennen!!!

Back
Topp