Gratulerer med dagen!!

LF<3

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Februarhjertene2017
Gratulerer så mye med 200 år, Norge:)! Håper dere alle får en fin dag med masse god is, pølser og kaker. Hurra:D

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Gratulerer med dagen! Ønsker dere alle sammen en flott dag! :-) Idag skal jeg knipe igjen ;-)
Skal prøve å knipe igjen jeg også. Haha

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Gratulerer med dagen!!!

Her er det store spørsmålet, hva skal vi gå med???? Og kan en gå med sjokkrosa Nike free run til pen klær når bekkenet ikke er ok???

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, jeg har også det bekken+sko problemet i dag gitt :-P hihi.. Prøver meg på ballerinasko, men om bena blir for hovne så må jeg krype til korset og ta sjokkrosa joggesko jeg også :-P haha..

He, he, samme problem her med bekken og hovne føtter! Blir nok fin kjole og crocks her...trodde føttene skulle gå ned etter fødselen, men må si det tar sin tid! :P

Gratulerer med dagen alle sammen:-) Ønsker alle en finfin feiring<3

Gratulerer med dagen:D

HippHippHurra! Gratulerer alle sammen :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hipp hurra og gratulere med dagen alle sammen:)
Ser det er flere her med klær\sko problemer:) Samme her:)

Gratulerer med dagen! :-)
Håper dere har hatt en fin dag hittil!
Her har det blitt mye mer gåing enn jeg trodde jeg ville orke. Ingen planer om å føde idag, men ikveld må mannen til pers! For nå er jeg lei! :-P

Håper alle har hatt en fin dag! Guri så herlig det var å slenge seg på sofaen nå. Full fres i hele dag med tog, skoleaktiviteter på storebror, grillfest og hygge! Godt å ha bena litt høyt nå ja.
Og kan snart puste ut og se at jeg ikke får ett 17 mai barn- glad for det!!
Men så kan hun bare komme altså:)

Stort familieselskap. Vi tok det hele antrekksgreiene ganske kuli, jeans og t skjorte (min med ammefunksjon). Plus en hvit cardigan og et rødt skjerf så var i hvertfall fargepaletten på plass! :)

Back
Topp