Gratulerer med dagen min <3

Rita87

Glad i forumet
hihi, i dag har jeg faktisk bursdag, blir 23 år klokken 09.40 <3
er litt kjedelig å være alene i dag, men gullene mine kommer hjem fra jobb og barnehage i halv4 tiden :D

så i dag skal jeg slappe av, og gjøre slike praktiske gjøremål, skal prøve å komme meg på nav og få ordnet med permisjonspapirene, for det har jeg ikke gjort enda.
åsså skal jeg bake en kake og lage vaffelrøre :D rydde og vaske litt, for i ettermiddag kommer familie hit på kaffe, vi blir 14 stk, så fult hus i ei 60 kvm leilighet :P

i morgen skal jeg på kontroll til jordmor igjen, da er jeg 28+2 :)

hva skal dere vakre julijenter gjøre i dag? :)

GRATULERER MED DAGEN!!!!

[:D][:D][:D][:D]

tusen takk :D

Gratulerer så masse med dagen! [:D] ikke så lenge til eg også blir 23 [8D]

Gratulrere me dagen! 

Voi voi, no blir d liv, rai rai?[;)] hehe, håpe du får en fin bursdag me masse kos!

håpe du får en fin dag :) i dag ska eg og mammaen min en tur t stavanger vistnok..kanskje d blir shopping på oss[8D]

det blir nok lite med liv, forhåpentligvis stille og rolig, får ta en storfest når jeg blir 25 :D i dag blir det kaker og familie gjester :D

nå har jeg bakt ut 4 brød som skal etterheves og stekes, og når de er ferdig, skal jeg gå en tur til byen :)

gratulerer så masse med dagen!!!
klem fra sladrehøna [:D]

tusen takk :D noen som har en god oppskrift på enkel sjokoladekake?

har lyst å prøve en ny :)

Gratulerer med dagen! Håper det blir en fin dag[:)]

Selv har jeg ingen planer for dagen. Har kjørt snuppa i barnehagen. Ble litt seint i dag, for hun våkna ikke før kvart over 8. Håper nestemann blir litt B-menneske også![:D] Nå har jeg fått i meg frokost, og nå akter jeg å sitte litt på rumpa i sofaen med mac'en i fanget[:)] Har lastet ned NAV-skjemaene fra nettet, så får vel gå over de, skrive ut og sende avgårde etterhvert. Hm..får vel kanskje ringe arbeidsgiver også, for å høre om det er noe spes. jeg må gjøre i forhold til de. Har bare en hundrelapp eller to på konto, så kan liksom ikke dra å shoppe heller, så blir nok en hjemme-dag i dag. Må vel på sykehuset en tur for å ta blodprøver i løpet av uka også, men gidder ikke dra ens ærend, så får vente til jeg har shoppepenger, så jeg kan shoppe litt også.

hipp hipp hurra!!!!!!! Gratulerer så mye med dagen

Gratulere så masse med dagen [:D][:D]

Back
Topp