Gratulerer med dagen, Mathilde, Jennie Veslemøy og min egen herligste Alma!

almara

Forumet er livet
VIP
Gratulerer så masse med denne heelt spesielle dagen (jeg er ikke helt upartisk her:)
Mathilde, Jennie Veslemøy og Alma, som alle er 3 år i dag:)
Håper dere fikk en fin start på dagen!
Her vekket vi Alma med muffins med lys i og gaver på senga. Hun sovnet på sekundet hun la seg på puta i går kveld- gledet seg, tror jeg! I barnehagen ble hun møtt med flagget oppe, en rosa plakat formet som en krone på inngangsdøra med bilde av henne på og påskriften Alma 3 år. På plassen hennes hang det ballonger, og barna kom løpende ut til henne og gratulerte med dagen da hun hadde kommet seg inn i gangen. Herlig!:) 

Ha en fin dag videre, alle bursdagsbarn og foreldre!!
Et bilde av en ikke helt våken Alma i dag tidlig (men konsentrert om oppgaven var hun): 

Gratulerer så mye med dagen hele gjengen
Herlig bilde av Alma

Gratulerer med dagen!! :)

Gratulerer med dagen alle 3! 

Herlig bilde av bursdagsjenta. De lysene må ha sluknet raskt? Eller blitt blåst tvers over rommet? Hørtes ut som en veldig fin bursdag.

Takk:)
3-åringer er morsomme...Alma spurte meg i dag når bursdagen hennes var over. Jeg svarte at den var slutt når hun hadde sovnet om kvelden. Det førte selvfølgelig til at hun gjorde ALT hun kunne for å utsette leggingen.. Da jeg endelig satt ved siden av henne ved senga og hun var klar for å sove, spurte hun meg om hun fortsatt hadde bursdag mens hun lå i senga(som om hun kunne ha bursdag utenfor senga, men ikke inni)

Og så sa hun at vi måtte komme inn med kake og lys og synge for henne neste gang hun har bursdag også. Tydelig at denne dagen har vært noe stort for henne, på et helt annet bevissthetsnivå enn i fjor..Så sa hun, "mamma, jeg ELSKER å holde deg i hånda" (hun pleier å holde meg eller pappaen i hånda til hun sovner). 
For ei herlig jente, tenker jeg i mitt stille sinn....:)

Sukkertopp skrev:

Herlig bilde av bursdagsjenta. De lysene må ha sluknet raskt? Eller blitt blåst tvers over rommet? Hørtes ut som en veldig fin bursdag.

He he, hun var ikke i nærheten av å klare å blåse dem ut, faktisk. Var så trøtt fortsatt, men ved 3. forsøk, med litt hjelp fra meg, gikk det veldig fint:)

Sukkertopp skrev:

He he, hun var ikke i nærheten av å klare å blåse dem ut, faktisk. Var så trøtt fortsatt, men ved 3. forsøk, med litt hjelp fra meg, gikk det veldig fint:)

Gratulere til alle sammen!! =)

Gratulerer så mye med dagen til alle de tre bursdagsjentene

Så herlig bilde av Alma og det høres ut som hun har hatt en knallfin bursdag :)

OOj på etterskudd tusen takk på Mathilde sine vegne og gratulerer så mye til din Alma også!: ) Og Jenny Veslemøy:)!
Mathilde hadde en knall dag - feiring dagen før med fam., i barnehagen på dagen og selskap på ettermiddagen med 2 kamerater og ett vennepar:)!

Hun storkoste seg, og etterlyste bilde av seg selv i gangen i barnehagen dagen derpå - bursdag har i ettertid vært veldig populært - i barnehagen bytter de nå på å sitte på stol på bordet og synger bursdagssang :)

Back
Topp