Gratulerer med dagen, Lindkva! :) :)

Gratulerer kjempemasse!!! *smask* :D
 
Gratulera sååå møje med dagen, Lindkva!!! Enjoy:)
 
Gratulerer med dagen!
 
Gratulerer så mye med dagen, kjære svigerinne!! Hipp hipp hurra! Regner med din kjære steller pent med deg idag :o)
 
HURRAAAAAAAAAA!!!!

 
Tusen takk alle sammen

Dagen ble både og... det hele startet med en veldig opphetet krangel med naboene som bor over den 26. jan... så måtte jeg ha en samtale med eleven jeg har ansvar for igår... som endte med at eleven oppførte seg som en treåring.. så måtte sende en mail til læreren om samtalen. Så fikk ikke gått tidlig som jeg egentlig hadde fått lov til, pga det tok tid å ha samtalen og sende mailen :-(
Oliver hostet en del igjen da jeg skulle hente han, vottene hans var forsvunnet.. så håper ingen har stjelt de i barnehagen..
Da jeg fikk satt han inn i bilen hostet han til han brakk seg.. stakkar liten.. men siden han var i godt humør og skravlet i vei valgte vi allikevel å sende han til besteforeldrene som skulle passe han til idag.
Min kjære hadde nemlig spurt de så fort han fant ut at jeg skulle ha tidlig vakt, siden han tenkte vi skulle ut å spise og på kino.
Var på peppes å spiste og senere på kino og så mission impossible- den hadde premiere igår :-)


 
Back
Topp