elisa29 Forumet er livet 23 Apr 2009 #1 Tenk nå er du blitt4 År Gratulerer så masse med dagen gutten min (Vet at det kansje ikke hører til her men pytt pytt)
Tenk nå er du blitt4 År Gratulerer så masse med dagen gutten min (Vet at det kansje ikke hører til her men pytt pytt)
klovnen Elsker forumet 23 Apr 2009 #2 gratulera med gut på 4 år... så koselige bilder av han...skjønne gut
Minisia Elsker forumet 23 Apr 2009 #3 Så god han er [:)][:)][:)] Gratulerer så masse masse med dagen[:)]
*Smula* Gift med forumet 23 Apr 2009 #8 Gratulerer så masse med dagen til gutten din!!! STOOOOOOR gutt nå[:D][:D] Beste dagen i året å ha bursdag på dette, hehe[;)]
Gratulerer så masse med dagen til gutten din!!! STOOOOOOR gutt nå[:D][:D] Beste dagen i året å ha bursdag på dette, hehe[;)]
Albrecht Gift med forumet 23 Apr 2009 #9 Store fine gutten din jo.. Klart du må skryte litt her å, bare koselig synes jeg [:)] Gratulerer så mye med de 4 år til store gutten din
Store fine gutten din jo.. Klart du må skryte litt her å, bare koselig synes jeg [:)] Gratulerer så mye med de 4 år til store gutten din
elisa29 Forumet er livet 23 Apr 2009 #10 Takk[:D][:D] Klarer ikke la være og skryte litt he he Skole ja, godt det ennå er to år til[&:]
N Nichja Elsker forumet 23 Apr 2009 #11 Åååå....skjønne Marius!![:)][:)] Gratulerer med dagen!! Så flotte bilder du hadde satt sammen[:D]
T Trolli08 Glad i forumet 23 Apr 2009 #14 For en nydelig 4 åring du har!!! Gratulere så masse med dagen! Syns han er veldig lik lillebror og[:)]
For en nydelig 4 åring du har!!! Gratulere så masse med dagen! Syns han er veldig lik lillebror og[:)]
L LanoLotte Forumet er livet 23 Apr 2009 #15 Skjønne gutten din Gratulerer med dagen Marius[:D][:D][:D]