F [*Fio*] Forumet er livet VIP 14 Jun 2006 #2 Mange takk!! ps: tror du jeg kan åpne EN av pakkene fra svigers nå? jeg har venta så lenge[8|]
Trulte74 Forumet er livet 14 Jun 2006 #3 Kan du nok. Når jeg var lita fikk jeg lov til å åpne en pakke på kvelden før... Siden jeg var så spent at jeg nesten ikke fikk sove[;)] Antar du er like barnslig[:D]
Kan du nok. Når jeg var lita fikk jeg lov til å åpne en pakke på kvelden før... Siden jeg var så spent at jeg nesten ikke fikk sove[;)] Antar du er like barnslig[:D]
mamseen Elsker forumet 14 Jun 2006 #8 gratulerer masse med dagen!!!!!!!!! kos deg med john ruben på den store dagen i dag
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 14 Jun 2006 #9 ORIGINAL: mamma21 gratulerer masse med dagen!!!!!!!!! kos deg med john ruben på den store dagen i dag Tusen takk, ja, i dag blir det mye kos - og Lillemann skal få hjemmelaget pæremos!![:D]
ORIGINAL: mamma21 gratulerer masse med dagen!!!!!!!!! kos deg med john ruben på den store dagen i dag Tusen takk, ja, i dag blir det mye kos - og Lillemann skal få hjemmelaget pæremos!![:D]
*Chill* Forumet er livet 14 Jun 2006 #10 HAPPY BURSDAG TO YOU!!!!!!!Håper du får en nyyyyydelig bursdag idag!
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 14 Jun 2006 #11 takktakk!! JR vil bare si noen velvalgte ord her: bxythbgrdk,b bn vtgfrgb bv
L Linni Forumet er livet VIP 14 Jun 2006 #12 Gratulere me dagen. Håper du får en fin dag [:D] Og gratulere me over 7000 [;)]
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 14 Jun 2006 #13 takktakk - haler innpå deg nå!! men nå må JRjr ha mat[;)]
buster Forumet er livet 14 Jun 2006 #14 GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN!!! HÅPER DU FÅR EN SUPER DAG!! KLEM FRA BUSTER OG JULIAN!
skytte76 Gift med forumet 14 Jun 2006 #15 ORIGINAL: homma Gratulerer med dagen i dag Fiorelina. Håper du får en flott dag sammen med din mann og Lille JR. Signerer[:D]
ORIGINAL: homma Gratulerer med dagen i dag Fiorelina. Håper du får en flott dag sammen med din mann og Lille JR. Signerer[:D]
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 14 Jun 2006 #17 takktakk - nå skal jeg bare smøre lilleJR litt, så skal vi ut og gå tur i sola![:D]
Trulte74 Forumet er livet 14 Jun 2006 #18 ORIGINAL: ~Fiorelina~ Mange takk!! ps: tror du jeg kan åpne EN av pakkene fra svigers nå? jeg har venta så lenge[8|] Åpna du pakken i natt? [:D]
ORIGINAL: ~Fiorelina~ Mange takk!! ps: tror du jeg kan åpne EN av pakkene fra svigers nå? jeg har venta så lenge[8|] Åpna du pakken i natt? [:D]
H Hanna C Gift med forumet 14 Jun 2006 #19 Gratlerer masse med dagen!!!!!!!!!! Håper du får en strålende dag!!! Fikk du frokost på senga idag? Stor klem fra oss
Gratlerer masse med dagen!!!!!!!!!! Håper du får en strålende dag!!! Fikk du frokost på senga idag? Stor klem fra oss
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 14 Jun 2006 #20 kan vel ikke kalle marsipansjokolade for frokost[8|]? Nei, da fikk jeg ikke frokost[&:]