Gratulerer med dagen alle sammen!!!

Frøken Fryd

Elsker forumet
Juli13-jentene
Nå har klokka bikket over midnatt, og jeg har planer om å komme meg til sengs.

Ville bare ønske dere alle søte damer en riktig flott 17 mai sammen med familie og venner!

Se/gå i tog for meg, vift med det flotte norske flagg og spis masse masse is, pølser og alt annet godt!

Hipp hurra for Norge som fyller år idag!

Gode klemmer fra hun som er stuck i Ungarn noen dager til ;)
:wav :wav :wav

Gratulerer med dagen alle, ja :-) Er sikkert litt rart å sitte i et annet land på den dagen, men jeg håper du får en fin dag i hvert fall! Og spis is du også, da ;-)

Ja du må spise masse masse is du også ;)
Gratulerer med dagen alle sammen :)

17. mai.jpg

Gratulerer med dagen til deg også :)

Jeg feiret 17 mai i St Petersburg for 2 år siden da jeg studerte der, og jeg må faktisk innrømme at dette var den beste 17 mai jeg noen gang har hatt. Vi var invitert på det norske konsulatet på lunsj. Der var det en del nordmenn som holdt taler samt det var noen fra operaen som sang nasjonalsangen vår. Så dro vi til hovedgaten for litt is pølse og pils før det ble middag på en bedre restaurant på kvelden samt byen. Virkelig en minnerverdig dag :) I fjor var vi i Chile, det var ikke like fantastisk, men mest for vi ikke orket å stelle i stand noe. I år er vi hjemme, problemet i år blir vel å finne noe å ha på seg :P

:) Kos dere alle sammen!

Gratulerer med dagen!! :)

Gratulerer med dagen! Her er det full avslapping etter middagen, også blir det mer kakespising :)

Gratulerer med dagen jenter :)
Dage her har blitt feiret i sengen med verk i hele kroppen og feber :oops: syns synd på meg selv i dag:oops:

Back
Topp