Gratulerer med dagen alle sammen!

Sukkertopp

Forumet er livet
VIP
Håper alle har hatt en fin 17.mai. Er det noen som vil fortelle, eller vise fram bilder fra dagen?

Vi har vært og sett på to tog, og Felix har spist en syk mengde pølser og is. Tror det beste med hele dagen var da vi møtte en bekjent av pappa, som lot oss komme inn på brannstasjonen for å se på brannbiler:


Lillesøster møtte en hund, som hun likte enda bedre enn brannbilene:


Da det ble kaldt å stå rolig og vente på toget i vind og duskregn, så var det plass til 3 inne i mammas cape:


Her er smågullene kommet hjem, slitne og skitne:
 
For noen skjønne småtroll! Vi har hatt det veldig fint Og kost oss masse! Får dele noen bilder i morgen :)
 
Det var visst mannen som tok flest bilder i går :-p
Men her er ett jeg hadde

Vi hadde en kjempefin dag selvom den startet med øsepøsende regnvær. 
Vi hadde ikke noe vi skulle rekke tidlig på formiddagen, så vi tok det med ro hjemme og reiste til byen rundt halv ett. 
Der gikk vi bare og kikket litt før vi gikk til Maihaugen for å gå i barnehagetog!
Det var stor stas, pølser, is og det hele!
Etter dette var vi hos mine foreldre med hele gjengen og spiste reker og kaker
=)
 
Åh, så flotte bilder! :D Jeg aner ikke hvordan man legger inn bilder lengre?

Vi hadde en veldig fin 17 mai, tross regnet :D 

Mini har visst sluttet å spise pølse denne uken, så han hadde seg 2 pølsebrød til "lunsj" :S Heh... :D

Og så er han veldig fasinert av korps for tiden, så han var helt med da korpset hadde "oppvisning" :D

Er i grunn litt overrasket over hvor tålmodig han var i går, mye mer tolmodig enn mamman ihvertfall :D De begynner visst å bli store... :S
 
Pølsebrød er godt det og =) 
Når jeg skal legge inn bilder pleier jeg å laste de opp på Photobucket, kopierer bildet og limer det rett inn i innlegget =) 
 


Så nydelige de er, Sukkertopp!! Nydelige i bunad begge to! Og så fin Teodor og var!

Vi hadde og en fin 17. mai, dro inn til sentrum en tur. Begge hadde på spanske drakter. Men i bhg dagen før hadde de på "bunad", og var veldig fine! 

Her er bilder fra begge dager: 

Søstrene i spanske drakter, de var skikkelig skjønne:) Og fetteren fra Spania, som er på besøk, hadde på gutteversjonen. 
 
Så flotte drakter :)
 
Så flotte alle barna var :)

Her hadde vi en fin 17.mai med masse planer som vanlig. Vi så på barnetoget i byen, kjørte karusell på torget, spiste der Amelia danser, var hos mormoren min og så på borgertoget og tilslutt var vi hos venner og grillet :)

Der la vi barna og var utover kvelden. Det gikk superbra selv om det var tilsammen 8 barn som sov der noen timer :) det var barn på alle soverom, kottet, i walk-in-closet, loftstua og på vaskerommet :)
 


*trinemor* skrev:
Så flotte alle barna var :)

Her hadde vi en fin 17.mai med masse planer som vanlig. Vi så på barnetoget i byen, kjørte karusell på torget, spiste der Amelia danser, var hos mormoren min og så på borgertoget og tilslutt var vi hos venner og grillet :)

Der la vi barna og var utover kvelden. Det gikk superbra selv om det var tilsammen 8 barn som sov der noen timer :) det var barn på alle soverom, kottet, i walk-in-closet, loftstua og på vaskerommet :)



Hehe, mange unger på en gang er det ofte hos foreldrene mine og, og da vil ALLE overnatte :-p Vi var slitne selv vi, så i år dro vi hjem til leggetid. Han sovner som regel i bilen, men nå hadde vi glemt og ta med pysj og tannbørste så vi måtte ta stellet da vi kom hjem.
 


Fru H skrev:


*trinemor* skrev:
Så flotte alle barna var :)

Her hadde vi en fin 17.mai med masse planer som vanlig. Vi så på barnetoget i byen, kjørte karusell på torget, spiste der Amelia danser, var hos mormoren min og så på borgertoget og tilslutt var vi hos venner og grillet :)

Der la vi barna og var utover kvelden. Det gikk superbra selv om det var tilsammen 8 barn som sov der noen timer :) det var barn på alle soverom, kottet, i walk-in-closet, loftstua og på vaskerommet :)



Hehe, mange unger på en gang er det ofte hos foreldrene mine og, og da vil ALLE overnatte :-p Vi var slitne selv vi, så i år dro vi hjem til leggetid. Han sovner som regel i bilen, men nå hadde vi glemt og ta med pysj og tannbørste så vi måtte ta stellet da vi kom hjem.



Kan tenke meg det var godt å komme hjem også. Jeg var kjempesliten, og hadde veldig vondt i hodet, før vi dro og grillet. Men vi hadde jo lovet å komme, og det ble heldigvis bedre utover og vi hadde en fin kveld med gode venner :)
 


Fru H skrev:


Neom skrev:
Så nydelige novemberbarna og småsøskene er.  :)

Vi så barnetoget på en skole i nærheten, og spiste kake, is og pølser. :)

http://imageshack.us/photo/my-images/854/p1000521e.jpg/



Så søte de er, og ganske like! :-)


Takk! Ganske tydelig søskenlikhet ja. :)
 
Fru H: Skjønne Teodor ser ikke ut til å være plaget av været. :) Så flott han holder flagget, hvordan fikk du ham til å peke det oppover? :P

almara: Så fine de er begge to. :) Håper dere har mange selskaper framover, som har både de flotte spanske draktene, og bunadene. :) Begge deler var nydelig på jentene.

Neom: Nydelige, og veldig søskenlike jenter du har. :)
 
Vel, pappa'n er, som forsvarsmann, ekstremt opptatt av at han skal behandle flagget riktig, så han fikk ikke lov til å ha det om han pekte det nedover mot bakken
 
Hmm, jeg klarte ikke forklare det ordentlig jeg. Hver gang jeg insisterte på at han måtte holde det oppover, så ville han holde det så høyt som mulig, med hele armen strak oppover. Det gikk jo et halvt minutt hver gang, og så falt det ned igjen. Endte med at jeg inndro flaggene, og festet dem på vognen til lillesøster.
 


Sukkertopp skrev:
Hmm, jeg klarte ikke forklare det ordentlig jeg. Hver gang jeg insisterte på at han måtte holde det oppover, så ville han holde det så høyt som mulig, med hele armen strak oppover. Det gikk jo et halvt minutt hver gang, og så falt det ned igjen. Endte med at jeg inndro flaggene, og festet dem på vognen til lillesøster.


He, he, kjenner meg veldig igjen:) 
 
Back
Topp