V Vand Forumet er livet 7 Nov 2010 #1 Med skjønne skjønne bildet av Jonas og bamsen som vant ukens bildekonk! [:D][:D][:D] GRATULERER! [:D] Nå må du bestemme neste ukes tema! [:D][;)][:D] (og siden det ble uavgjort, så kan vi si at jeg ble tatt for doping og dermed diskvalifisert! [8D])
Med skjønne skjønne bildet av Jonas og bamsen som vant ukens bildekonk! [:D][:D][:D] GRATULERER! [:D] Nå må du bestemme neste ukes tema! [:D][;)][:D] (og siden det ble uavgjort, så kan vi si at jeg ble tatt for doping og dermed diskvalifisert! [8D])
Tjukkaaa Forumet er livet 7 Nov 2010 #2 ORIGINAL: Mamma til Jonas. haha, jo takk det samme til deg[:D] Har du noe forslag til hvilket tema vi kan ha? - mammas lille hjelper? - ute i snøen (kanskje litt teit da det ikke er snø alle steder) - kokk på kjøkkenet Er noen av mine forslag? Hahah - jeg har da iallefall verdens beste "mammas lille hjelper"[8D] og ja - GRATTIS MED HELRIGE SØNNEN DIN![:D]
ORIGINAL: Mamma til Jonas. haha, jo takk det samme til deg[:D] Har du noe forslag til hvilket tema vi kan ha? - mammas lille hjelper? - ute i snøen (kanskje litt teit da det ikke er snø alle steder) - kokk på kjøkkenet Er noen av mine forslag? Hahah - jeg har da iallefall verdens beste "mammas lille hjelper"[8D] og ja - GRATTIS MED HELRIGE SØNNEN DIN![:D]
V Vand Forumet er livet 7 Nov 2010 #3 ORIGINAL: Mamma til Jonas. haha, jo takk det samme til deg[:D] Har du noe forslag til hvilket tema vi kan ha? - mammas lille hjelper? - ute i snøen (kanskje litt teit da det ikke er snø alle steder) - kokk på kjøkkenet Er noen av mine forslag? syns alle forslagene dine var bra jeg! [:D]
ORIGINAL: Mamma til Jonas. haha, jo takk det samme til deg[:D] Har du noe forslag til hvilket tema vi kan ha? - mammas lille hjelper? - ute i snøen (kanskje litt teit da det ikke er snø alle steder) - kokk på kjøkkenet Er noen av mine forslag? syns alle forslagene dine var bra jeg! [:D]