Gratulerer, Julita!

* Lene *

Flørter med forumet
Gratulerer med vel overstått! [:D] Tenk; nå er du firebarnsmor! Ikke verst av ei dame på 23... [8D]

Gleder meg til å se bilde av nurkene.

Oj, har dei komt allerede!?  

Gratulerer så mykje! Håpar alt står bra til med alle! Og at jentene vekse seg store fort! [:D]

Gratulera så mykje [:D]
Håper da går bra med alle sammen !!!!

Gratulere så mye som nybakt mamma Julita[:)]
Håper alt står bra til med jentene dine.

Oi oi gratulerer med de små[:D]

Gratulerer så mye som firebarnsmor Julita[:)]Gleder meg til å se bilde av nurkene[:)]Kos dere i barseltida og stor klem fra mine til dine[:)]

Gratulerer Julita!!
Blir stas å se bilder av dem![:D]

Gratulerer så masse![:D]

De kom igår ettermiddag litt over fire, og veide 919 og 1783 g. Mor og barn er i forholdsvis god form, iflg mld. [:)]

Å steike! [:-] Har de kommet allerede?? Koselig da! Jeg vil se bildeeeeer av de små prinsessene!! [:)]

Gratulerer så masse til Julita!! [:)]

Gratulerer så mye!! Håper alt står bra til med dere [:)]

Oisann! Er jentene kommet alt!

Gratulerer så mye Julita!! [:D][:D] Håper vi får se noen bilder av de små prinsessene!

Gratulerer så mye med to små prinsesser!!!!

Gratulere så masse med jentene Julita, håper dere er i god form alle tre, å at det også går bra med pappaen og guttene!!
Gleder meg til oppdateringer, og bilder av små snuppene!
Masse gode klemmer til dere alle 6!!<3

Gratulerer så mye Julita

Håper alt står bra til med dere alle sammen :-).
Kos dere masse og nyt tiden med de søte små [:)]

Gratulerer så masse!
Håper alt står bra til med deg og familien din!
Storebror sin gutt var på prematur avd i Bodø i fjor. Di var veldig fornøyd.
Så satser på du og jentene blir like godt ivaretatt.[;)]

Takk for gratulasjoner [:D]
I dag kom jeg hjem, men uten småsnuppene som kommer til å bli liggende på nyfødt til sånn rundt termindato. Veldig rart å reise hjem uten babyer, menmen... Det går bra med begge gullene. De er skikkelig temperamentsfulle frøkener som sier fra om det er noe de ikke setter pris på. Jeg er i toppform etter KS, glad for å være ute av sykehuset - og glad for at vi bor såpass nært at vi kan være der litt fram og tilbake og så mye vi kan neste par ukene.

Å så godt å høre at alt står bra til med dere[:)]Plutselig er begge barna hjemme med dere skal du se[:)]Gleder meg til å se bilder når du kommer deg til rette.

Back
Topp