Gratulerer! Gled dere :)

Lene!

Glad i forumet
Hei alle "nygravide"!

Her kommer en hilsen fra August 2010 forumet. Det er så kjekt å titte inn på dere og tenke tilbake til tiden da jeg selv ikke var så langt på vei. Jeg ser det er mye frustrasjon ute å går blant dere, og jeg skjønner jeg så utrolig godt! Jeg slet selv med kvalme fra uke 4 til uke 14. Jeg var konstant trøtt i 1. trimester og jeg hadde ikke overskudd til noe. Men, plutselig i uke 14 gikk kvalmen over, og det var da morroa begynte.

Jeg tenker tilbake til første spark i uke 16 (var heldig som kjente det så tidlig - er førstegangsfødende), den ordinære ultralyden i uke 19 og magen som vokste seg stor og fin!

Dere har så mye kjekt å se frem til. Forsøk å nyte tiden fremover (selv om det ikke alltid er like lett)!
Hvert trimester byr på utfordringer og gleder. Jeg er nå i 3 trimester med ca 1. måned igjen til termin! Venter en liten jente og gleder meg masse!!!

Lykke til videre!

Klem fra Lene [;)]

Så spennende at jenta kommer snart[:)] Jeg gleder meg veldig og håper alt går bra. [:D]

Koselig at du titter innom oss [:)] Masse lykke til med første babyen...DU har mye og glede deg til....[:D] Og lykke til med fødselen...
Her ventes nr 4 så vet godt hvordan det er akkurat nå i starten...men lar bekymringene ligge...[:)]

Så koselig med besøk!! =)
Og så koselig at du bare har en mnd igjen! Tipper du gleder deg max til lille tulla kommer! :D

så hyggelig av deg å titter innom oss [;)] ønsker deg masse lykke til med første babyen. DU har mye og glede deg til.... Og lykke til med fødselen... blir spennende og d er en fin opplevelser skal du se[:)]
her venter vi nr. 2 og gleder oss masse selv om d er veldig tett med nr. 1[:)]

Takk for besøket, alltid koselig det![:D][;)] da har vi jo noen vi kan spørre om div svangerskapsting[:D][:)]

Så koselig med besøk [:D][:D]

Gleder meg til jeg har kommet like langt som deg ja... hehe. Er så trøøøøøøtt! [8D]

Masse lykke til med fødsel! Tenk det.. Om ikke så lenge så har du lille jenta di i armene dine [:D]

Back
Topp