Gratulerer dere folk med dagen på facebook?

snupzz

Betatt av forumet
Jeg må innrømme at jeg ikke er flink til å gjøre det, selv om det står på sida hvem som har bursdag. Er ikke alltid jeg ser det, eller tenker over å se etter heller.

Jeg gratulerer jo gode venner og familie med dagen på telefon/sms da, så det gjelder jo egentlig bare andre venner og bekjente.

gratulerer hver gang noen venner har bursdag på face eg[:D] det e jo koselig

Ja, det er jo veldig koslig![:)] Ble kjempeglad for at folk gratulerte meg med dagen da jeg hadde bursdag. Likevel er jeg sløv på det selv..

ORIGINAL: Suppadura

Jepp!

Syns det er supert å få opp alle bursdager der, gratulerer alle! (som jeg får med meg da)

Samme her[:D]

Jepp!

Syns det er supert å få opp alle bursdager der, gratulerer alle! (som jeg får med meg da)

Det spørs hvor nære venner de er. Har litt forskjellige på facebooken min.......

ORIGINAL: charlotte88

gratulerer hver gang noen venner har bursdag på face eg[:D] det e jo koselig

Jepp!

Jepp!

ORIGINAL: 3barn

Jepp!

Samme her[:D]

JEg gratulerer bare de jeg husker fra før av.

For det er de som virkelig betyr noe, sånn egentlig.

Ser ikke noe poeng i å gratulere en person jeg ikke har snakket med på 3 år, men som har lagt meg til fordi vi en gang gikk på skole sammen et halvt år.

Og noen ganger glemmer jeg da, hehe.

Jeg logger meg ikke på hver dag, men de dagene jeg gjør det og ser det er en bursdag eller to gjør jeg det[:D]

Back
Topp