*Chill* Forumet er livet 23 Apr 2006 #1 GRATULERER MED 7-ÅRS DAGEN IDAG MIN VAKRE LILLE PRINSESSE!!!! OG GRATULERER MED DÅPSDAGEN DIN LILLE BOLLISEN MIN!!! ER SÅ UTROOOOOLIG GLA I DERE BEGGE TO!
GRATULERER MED 7-ÅRS DAGEN IDAG MIN VAKRE LILLE PRINSESSE!!!! OG GRATULERER MED DÅPSDAGEN DIN LILLE BOLLISEN MIN!!! ER SÅ UTROOOOOLIG GLA I DERE BEGGE TO!
Linka Gift med forumet 23 Apr 2006 #2 GRATULERER MED 7 ÅRS DAGEN LILLE PRINSESSE !!! OG GRATULERER MED DÅPSDAGEN LILLE PRINS !! Håper at alt går bra for dere idag. Klemmer fra Linka, Christian og Alexander...
GRATULERER MED 7 ÅRS DAGEN LILLE PRINSESSE !!! OG GRATULERER MED DÅPSDAGEN LILLE PRINS !! Håper at alt går bra for dere idag. Klemmer fra Linka, Christian og Alexander...
buster Forumet er livet 23 Apr 2006 #3 Gratulerer med 7-årsdagen prinsesse!! [:D] Og gratulerer med dåpsdagen lille prinsen!! [:D]
Stinemor Gift med forumet 23 Apr 2006 #4 Så kjekt..dåpsdag og bursdag samme dag[:D] Gratulerer begge 2[:)] Håper alt går bra i dag..lykke til[:D]
Så kjekt..dåpsdag og bursdag samme dag[:D] Gratulerer begge 2[:)] Håper alt går bra i dag..lykke til[:D]
H Hanne79 Elsker forumet 23 Apr 2006 #6 Gratulerer til dere begge... og til mammaen selvfølgelig. Gleder meg til å lese oppdatering om dagen[;)]
Gratulerer til dere begge... og til mammaen selvfølgelig. Gleder meg til å lese oppdatering om dagen[;)]
Lucki83 Gammelt medlem VIP 24 Apr 2006 #9 Hmmm...Gratulasjonen min kom ikke med den... Masse grattis,grattis da!!![:D] Kjeeempe heeerlige barn- begge to,både liten og stor!!![:)]
Hmmm...Gratulasjonen min kom ikke med den... Masse grattis,grattis da!!![:D] Kjeeempe heeerlige barn- begge to,både liten og stor!!![:)]