gratulerer alle

~lenemoren76~

Elsker forumet
som har fått baby i løped av de 8 siste ukene[:D][:D] jeg har vært uten nettet og har gått på veggene. no er jeg tilbake. DEILIG,HALLO JENTER[:D][:D][:D] noe nytt da?????????????????? ser at bast er her,går det bra med deg????? og alle andre[:D][:D]

ååååå det er så kjekt å være her inne igjen. fint at alt er bra. ser småen din har vokst godt siden sist[:D] de er så søte så.

Hei på deg[:)]
Velkommen tilbake, tenkte faktisk på deg her om dagen og lurte egentlig hvor lenge det var du skulle være uten nett[:D]

Her er alt bra, det nærmer seg for deg også nå[:)]

ååååååå så søtt at du tenkte på meg[:)] skulle være uten nett i 4 uker men tele2 rotet[:@] så de ble fire nye,gikk rett over til telenor.

ja det nærmer seg no,legen sa sist jeg var på kontroll at han håpte at jeg ikke gikk i 40 uker,bedre at han kom litt før. så jeg får vel gni på putene under beina sånn som bast sa om noen uker.

babyen presser mye ned no,litt tidlig syntes jeg.

hørte at det hadde skjedd noe tragisk her siden sist jeg var inne. veldig synd.

Hei hei lenemoren[:D]

Velkommen tilbake
Tenker det var 8 lange uker.....

Velkommen tilbake [:D][:D]
Sikkert deilig å være her igjen...
Og signerer den derre gratulerer til alle som har fått baby [:D]

ja de var veeeeeeeeeldig lange de ukene. deilig og være i rute igjen.[:D] og tusen takk for velkommsten

Typisk at det blir noe tull med nettet da.... bra du er her nå da hvertfall[:D]

Babyen min også presser velidig nedover, kjennes ut som om alt bare skal dette ut noen ganger he he[:D]

Men siden legen håpte at babyen skulle komme litt før, er det mistanke om at han er stor da eller?

vet ikke om han er så stor,men jeg har så innmari med bekkenløsning. jeg håper jo at han ligger til rundt 2 uker før terminen,men da tror jeg at vi er klar. skal til legen min på neste mandag,skal høre med han om det er noe jeg kan gjøre[:)]

Back
Topp