Gratulerer alle mammaer!

LykkeligMamma

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Gratulerer med morsdagen alle dere som er mammaer her inne! :D
Håper dere får en fin dag :)

Her blir det både feiring av fastelaven, morsdag og min bursdag :)
Jeg er nemlig født på morsdagen :)
Det planla jeg godt, jeg ville nok gjerne gi mamma en fin morsdagsgave :P Hihi!

Her blir det nok ikke noe morsdag :( Tullemannen er helt HÅPLØS å huske slike ting! Ifjor fikk jeg en sykkel hos han som plaster på såret for 10 glemte valentines og 2 glemte morsdager.... Om han har husket det så blir jeg MEGET overrasket!

Men what comes around, goes around! Jeg har selv glemt å fikse noe til min egen mor.... *kremt*

Her er vi bortreist på storfamiliehelg ;) bursdagsfeiring og morsdag. Men han jeg bor med tør ikke ha så høye forventninger til lillespiren, så jeg har fått beskjed om at jeg får morsdagsgave neste år . :) men god morsdag alle sammen :)

Her blir det ikke stor feiring tror jeg. Sambo er på sjøen, men skal fastelavensboller hos pappa:)

God morsdag! :) jeg fikk frokost og kort og er storfornøyd :p

Gratulere med morsdag, jeg har fått en flott plante og er meget fornøyd ;)

skal nok runden i dag og gratulere alle mødrene våre :) (mamma, svigermor og stemor)

Gratulerer med morsdagen alle dere som er mammaer her inne! :D
Håper dere får en fin dag :)

Her blir det både feiring av fastelaven, morsdag og min bursdag :)
Jeg er nemlig født på morsdagen :)
Det planla jeg godt, jeg ville nok gjerne gi mamma en fin morsdagsgave :p Hihi!

Gratulerer med morsdag OG bursdag :) Håper du får en fantastisk dag :)

Heldige dere er smom har fått gave!
Her har jeg ikke fått en dritt... Verken morsdagsgave eller bursdagsgave... Her ligger sambo å sover sammen med småen(han sto opp med han i dag tidlig, pluss at han tok han i natt, lillegutt er syk). Så jeg sto opp alene og har ikke fått noe, og kommer ikke til å få noe heller.. men skal til mamma på middag ogsånn etterpå :) Blir godt å få maten servert :)

Back
Topp