Gratulere så mye med dagen!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Håper alle har en fin dag! Vi har vært i byen og gått i barnehagetog. Nå er vu hjemme igjen til en rolig ettermiddag, med grilling, iskake og jordbær! Deilig å ta det med ro for en gangs skyld :-) Hipp hubra, fra Teodor, 

Ja, Teo var klar for "fest" som han kalte det, og ble sur da vi ikke hadde planer om å ta toget han så på togstasjonen, opp i byen så vi kunne kjøre det i gata. 
:-p

Ja, det ble dobbelt opp i dag gitt, hehe.

Vi har hatt en super dag, Alma ikke minst!!! Deltok på alle lekene på barneskolen jeg gikk på i sin tid (vi var på besøk hos mamma og pappa), og det hun likte best var......FOTBALL! He, he. Og mamma'n likte styltene best. Rørende at hun fikk vært med på alt selv om hun er mindre enn de fleste andre barna som deltok! 

Så fin Teodor var! Herlig om flere vil legge ut bilder, så utrolig flott å se de skjønne barna våre på en sånn glad-dag for barn. 

Bunadsgutta mine. Håvard var sliten og klar for en hvil, og da er Bobo og smokken gode å ha. Sigurd syns det var helt greit å bare ligge i vogna og se på livet :)

Fru H: Så flotte dere var, både du og Teodor. :)

almara: Seriøst, gikk lille Alma på stylter? *tvinger stakkars Felix til å øve til neste år*
Jentene var nydelige, den drakten til Alma er kjempefin.

*Carine*: Søte Håvard er også både stor og liten på en gang ser jeg. :) Det er så greit når de minste er fornøyde med vognen. Nydelige Sigurd er jo blitt ganske stor allerede, som tiden flyr. :)

Jeg har et eller annet problem med kameraet mitt, så jeg får ikke overført bildene til pc. Skal legge ut bilder når jeg har fått det fikset. Felix hadde den beste dagen noen sinne tror jeg, og var i hundre fra morgen til kveld. Han hadde gledet seg lenge, og det ble morsommere enn julaften. Han elsket skoletoget med musikkorps (og maser om å få spille walthorn selv), men fakkeltoget på kvelden var enda bedre. Vifting med flagg var supert, de grusomme 17.mai-trompetene fantastiske, gjestene akkurat dem han ville ha, og han fikk stappet i seg 4 is og 8(!) pølser. Lillesøster sov seg gjennom alt som var spesielt, og aner ikke at det har vært 17.mai.

Så nydelige Håvard og Sigurd også var!

Sukkertopp: Luna sov seg også igjennom det meste av dagen. Alma gikk på stylter ja, men bestefaren holdt styltene... Jeg gikk litt på stylter selv og, pappa lagde stylter til oss da vi var små, så jeg ble en kløpper:)
Meeen, for Alma var det beste fotballen. Hun nektet å rikke seg derfra før hun fikk prøve en gang til. Hun stod helt fascinert og så på de større barna sparke.. Utrolig herlig hvordan hun koste seg- med alle lekene, selv om de var lagt opp mest for store barn. Trehjulssykkelen ville hun ikke gi fra seg da det var nestemann sin tur.... Neste 17. mai blir sikkert enda bedre:)

Back
Topp