Gratulere mødre :)

Polly84

Gift med forumet
jentene i juni13
Novemberfnuggene 2023
Vil ønske alle dere søte Juni snupper en riktig fin Morsdag. Gratulere alle sammen :) Håper dere får en fin fin søndag med familien deres :) Her skal det feires med fastelavens boller med mammaen og pappaen min :) KLÆM!

Takk lige så :) Her er vi alle syke så har hørt rykter om at min mamma kommer med sjokolade kake til oss senere i dag :) Kos dere alle sammen jenter....

ps....har en gubbe som ikke skjønner seg på morsdager så har aldri fått noe.....men mulig når gutta blir større så får jeg en tegning eller noe ;)

Takk lige så :) Her er vi alle syke så har hørt rykter om at min mamma kommer med sjokolade kake til oss senere i dag :) Kos dere alle sammen jenter....

ps....har en gubbe som ikke skjønner seg på morsdager så har aldri fått noe.....men mulig når gutta blir større så får jeg en tegning eller noe ;)
God bedring til dere :) Og kos dere med sjokoadekake :)

Slik her det her og, aldri fått noe av gubben. Men guttungen husket på meg i dag, og fikk et kort med hjerte, der han og har prøvd veldig hardt å skrive en hilsen sjøl. Gubben min drog bort en tur, uten noen gratulasjoner el noe anna. Ellers gidder jeg ikke å bry meg så mye, men nå som jeg er gravid, og litt mer følsom enne ellers, klart jeg ikke å la vær å sende en mld til: Tusen takk for opperksomheten på morsdagen da.....var en som var spak når han svarte....:P

Back
Topp