Gratulasjoner fra jobben?

lundie

Betatt av forumet
Bare lurer på hva som er vanlig i forhold til gratulasjoner ved fødsel av jobben..? [8|] Har ikke fått no hilsen av sjefen og syns det er litt rart.. Nå skal det sies at jeg ikke ble invitert på julebordet heller så det kom vel ikke som no sjokk. Egentlig har jeg sagt til meg selv at jeg ikke bryr meg, men kjenner jo at jeg blir litt lei meg likevel.. [&o] Har dere hørt no fra jobbene deres?

Jeg håper at det ikke er vanlig, men jobben min er helt lik. Ikke ble jeg invitert på julebord eller noe som helst annet sosialt, og ikke fikk jeg gratulasjoner. Jeg prøver også å ikke bry meg, men det er ikke så lettl.[&:] Jeg har vært innom jobb og vist henne fram da vi var på huset der av andre grunner. Da var alle veldig hyggelige og gratulerte i det minste. Regner egentlig med at det dukker opp en gave fra jobben etterhvert, det gjorde det sist.

Jobben til mannen min er helt motsatt.[:)] Han sendte mail om at han ikke kom på grunn av fødsel, og før dagen var omme hadde han fått meldinger og mail fra alle han jobber med. Sjefen hans er kjempehyggelig, og vi har fått gave til babyen.

Jeg har fått blomst levert på døren fra jobben, og gratulasjonsmelding på sms fra sjefen.
Sambo fikk DEN lekre blomsten på døren, og de har ringt og sendt mailer til han hele gjengen.(han jobber på høgskole)

Jeg hadde tre forskjellige jobber under svangerskapet, to vikariat og en fast. Fikk avskjedsgave fra det ene vikariatet og blomst på døra fra det andre. Min faste jobb, deriomot, har jeg ikke hørt noe fra. Fikk blomst på sykehuset av samboeren sin jobb.

Sjefen min har ringt og gratulert! Regner med at det kommer gave fra de andre på jobben snart også.. Vi gir til alle som får barn [:)]

Vi har fått meldinger og hilsner fra begges jobb, og blomsteroppsats fra konas jobb. REgner med det kommer en oppmerksomhet fra min jobb også etterhvert, men de har jo hatt juleferie.. :)

Jeg har forøvrig ilagt dem forbud mot å arrangere sosiale tilstelninger uten å invitere meg..så regner med at jeg blir å opprettholde den sosiale kontakten. Gleder meg til å komme meg på besøk til dem!

Savner både kolleger, foreldre og barn.. :)

ORIGINAL: anahen

Jeg har fått blomst levert på døren fra jobben, og gratulasjonsmelding på sms fra sjefen.
Sambo fikk DEN lekre blomsten på døren, og de har ringt og sendt mailer til han hele gjengen.(han jobber på høgskole)

signerer det uthevede, fikk kjempefin blomsteroppsats[:D]
mannen fikk derimot ikke noe...

her fikk jeg mld på innboksen på facebook av sjefen (jeg er bare vikar da har ikke fast jobb) og vi har fått gratulasjon fra gubben sin sjef som også har bedt meg og gubben ut alene md han på middag en helg i januar :)

Jeg har fått gave fra jobben, både fra jentene og fra sjefen og kona hans, de har glemt å innvitere meg på et personalmøte og en sammenkosmst, men håper de husker meg fremover! De sier nå de gleder seg til jeg er tilbake, men vet ikke om jeg skal tilbake til kveldsjobbing, så skal søke på andre jobber når tiden kommer til det! Mannens jobb kom det kun en sms fra...

Nå har jeg født i går da :p så har jo selfølgelig ikke hørt noe.
Men jeg ble heller ikke bedt på julebord :( frekt spør du meg!
Vi gravide liker julemat vi også :)

Jeg er litt skuffet over jobben .

Lå en pakke i postkassen til meg da jeg kom hjem i går. Var fra sjefen og de fire jentene jeg jobbet med i den avdelingen jeg var vikar. Var en body og et veldig hyggelig kort. Sto at flere gaver vil komme:)

Har ikke fått noen oppmerksomhet fra verken min eller samboers arbeids sted

Jeg fikk blomster av han som eier butikken jeg jobber i når vi lå på sykehuset, og så hadde jentene på jobben kjøpt gave til vi kom hjem igjen [:)] de skrev til theodor fra alle "tantene" på Dna på kortet. Søte jentene mine [:D]
Av mannen sin jobb,fikk vi blomster når vi kom hjem igjen og han begnte å jobbe igjen

Back
Topp