K katrin Betatt av forumet 11 Aug 2005 #1 GRATULERER MED DAGEN!!!! nå er det over midnatt,,, så nå må du endre nick-navnet ditt til Nina24...haha Ha en flott dag med kjæresten din og lilleknerten i magen din¤¤ Bursdagsklemmer fra Marielle
GRATULERER MED DAGEN!!!! nå er det over midnatt,,, så nå må du endre nick-navnet ditt til Nina24...haha Ha en flott dag med kjæresten din og lilleknerten i magen din¤¤ Bursdagsklemmer fra Marielle
N Nina 23 Betatt av forumet 11 Aug 2005 #2 tusen takk for gratulasjonen du:-)) Blir 23 idag så den stemmer vel, men siden det ikke var så lenge til idag så satt jeg bare 23 der jeg.. hehehe takk igjen for gratulasjonen:-))) Klemmer fra meg:-)
tusen takk for gratulasjonen du:-)) Blir 23 idag så den stemmer vel, men siden det ikke var så lenge til idag så satt jeg bare 23 der jeg.. hehehe takk igjen for gratulasjonen:-))) Klemmer fra meg:-)
N Nina 23 Betatt av forumet 11 Aug 2005 #5 takker og bukker for alle gratulasjoner:-))) Blir så glad når jeg ser at andre tenker på meg:-)) takk i massevis:-))) KLemmer fra meg:-)
takker og bukker for alle gratulasjoner:-))) Blir så glad når jeg ser at andre tenker på meg:-)) takk i massevis:-))) KLemmer fra meg:-)
sollise Elsker forumet 11 Aug 2005 #6 Sender en hilsen her også: GRATTIS[:D] Håper du får en fin dag[:)] Klem[:D]