Grattis Babyhåp

babytutta

Forumet er livet
med testen...
noe så digg da.
ble såååå glad nå.
havner du akkurat på terminforumet mitt eller??
håper det[:)]

masse masse gratulerer igjen.. Blei så glad på dine vegne!!!!!

Takk alle[:D] Ble kjempeglad[:D]
Termin 30 november[:D]

Fytti grisen, klarer ikke slutte å smile på dine vegne! Så utrolig moro da, ble kjempe misunnelig nå altså [:)] Men, klarte du å holde deg til i dag eller sniktestet du litt i går/evt før????[;)]

Tråden om kjemisk graviditet i går ble laget av en grunn da[:D]

ORIGINAL: Babyhåp

Takk alle[:D] Ble kjempeglad[:D]
Termin 30 november[:D]

åååååååååå vi havner akkurat i samme terminforum...digg. se å kom deg inn dit da[:)]

Hmm.. vi som trodde tråden om sniktesting og om det å holde seg til satt dato gjaldt[;)]

SKjønner deg godt, tror ikke jeg kommer til å klare å holde meg...

Nå må du lage deg ny ticker og signatur, jeg gleeeder meg til å se de/den. Også gleder jeg meg til å følge deg videre i svangerskapet, du må ikke forlate oss helt altså. Vi trenger alle solstrålene våre her selvom de er gravide[:)]

Jeg kommer ikke til å forlate godjentene mine[:D]

Så godt å høre og grattis med såååååå fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ticker og signatur. Er litt glemsk; satte dere inn ett el to egg igjen??

ORIGINAL: ElinR

vi trenger dere til å spre litt babystøv over oss [:D]

Ja, det kan du si ElinR, jeg er enda mer gira på å få kjøpt meg enn slik ein positiv graviditetstest jeg, lurer på hvor de får tak i de nå for tiden[;)] Men, jeg bader gledelig i noe babystøv altså.. da svømer jeg med armtakene innover (hihihi.. grabber til meg med andre ord...thihi...)

ORIGINAL: Sarah

Det er så utrolig bra når noen av oss klarer det!!! Masse lykke til i tiden fremover!!! [:D]

Så godt å høre og grattis med såååååå fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ticker og signatur. Er litt glemsk; satte dere inn ett el to egg igjen??
1 egg[:D]

Ja, da er det helt sikkert ingen tvillinger på gang[;)] Tenk å være så heldig å få klaff på første forsøk da, det er helt supert. Jeg håper så det gjelder meg også, og at vi etterlengtede spire klarer å klore seg fast denne gangen... DU ER SÅÅÅÅ HELDIG BABYHÅP! Håper du om mannen koser dere super masse og bare går rundt å gliser og ler...[:D]

Er litt uvirkelig, men kjenner på noen symptomer (som jeg har gjort i en uke, kunne like gjerne vært crinonen...)
Vi er kjempeglade[:D]

ORIGINAL: Marianne1

Det er så utrolig bra når noen av oss klarer det!!! Masse lykke til i tiden fremover!!! [:D]

Signerer disse. Gratulerer så mye...

Da for du kose deg i November forumet, og en svipptur innom her en eller annen gang regner jeg med at du rekker vennen vår. Hm....må jo være litt storforlangende da og du har jo sakt det selv at du ikke forlater "godjentene" dine[8D] 

gratulerer så kjempe masse,dette var kjekt å lese[:D]

enig i dette...ååååå...så herlig da[:D][:D]
jeg vil oxo bli gravid...hihi...
Kjenner jeg er sååå glad for at dere fikk det til nå i mars...vi trenger litt BABY-GLEDE, så det blir lettere å se positiv på allt dette som vi går igjennom for tiden...

bare en ting å si:

KOZ DEG & GOOD LUCK[:D]

ORIGINAL: CiZzYeN

enig i dette...ååååå...så herlig da[:D][:D]
jeg vil oxo bli gravid...hihi...
Kjenner jeg er sååå glad for at dere fikk det til nå i mars...vi trenger litt BABY-GLEDE, så det blir lettere å se positiv på allt dette som vi går igjennom for tiden...

bare en ting å si:

KOZ DEG & GOOD LUCK[:D]

nå lengter jeg så etter baby at jeg har fysisk vondt [&:][:(][;)]

da er vi 2[:(]
prøver å tenke på at vi skal lykkes i mai...men vet helt innerst inne at vi kansje ikke kan få oppleve dette...men prøver å tenke på mye annet nå...det hjelper[:D]

Back
Topp