Gratispakker

Sneipen18

Blir kjent med forumet
Hei! :)

Jeg ser folk skriver om gratispakker, men jeg lurer litt på dette.
Er førstegangsfødende, så jeg har ikke peiling :scratch

Hvor/hvordan får man tak i disse? Er dette noe man får info om?
Hva er i disse pakkene?

http://babypakker.no

Her finner du en oversikt. Merk deg at det er kiwi, REMA 1000, Apotek 1 og bleiebøtten fra Barnas Hus som er gratis.
Disse inneholder relevante produktprøver, feks bleier, våtservietter, salver og kremer til baby, tåteflaske...
Veldig kjekke pakker [emoji106]

Resten er velkommensgaver fra bokklubber, og forutsetter normalt 1 års medlemsskap hvor du må huske p avbestille bokpakker om du ikke ønsker disse (merk deg barsel- og ammetåke, så dette kan lett glemmes!!).

Hei. Du må aktivt registrere deg for å få pakker. Du finner mer info blant annet på babypakker.no. Det er vel 3 gratispakker for tiden som jeg vet om: Kiwi, Apotek 1 og Rema 1000. Innhold varierer litt, men det er ofte bleier, ulike kremer, ammeinnlegg, våtservietter, smokker, flasker og ulike brosjyrer/reklame. Pakkene hentes i butikk mellom 3 mnd før termindato og 3 mnd etter. Du må ha med en bekreftelse for å hente pakkene ut. Min favoritt er Kiwi sin for der er det Liberoprodukter[emoji4]

Gå inn på linken, så kan du gå inn på hver side og lese mer om de enkelte pakkene.

Back
Topp