Gratispakker

Benny87

Andre møte med forumet
Jeg forsøkte å se igjennom trådene, men kunne ikke se noe. Hvilke gratispakker har dere bestilt? Har dere noen fin oversikt over dette? Noen som har erfaring av hvilke som er verdt å bestille?

Har hentet fra apotek1, rema1000 og Rimi. Rimi sin er vel utgått siden de går over til Coop, men vet mange har sendt Mail til Rimi og fått tilsendt i posten. Har også bestilt fra libero/Kiwi, men ikke mottatt hentelapp enda... Jeg liker disse gratispakkene :) det meste er selvfølgelig reklame og prøvepakninger, men i Rema sin var det ganske mye. Får også med flasker og/eller smokker i pakkene :)

Har hentet fra apotek1, rema1000 og Rimi. Rimi sin er vel utgått siden de går over til Coop, men vet mange har sendt Mail til Rimi og fått tilsendt i posten. Har også bestilt fra libero/Kiwi, men ikke mottatt hentelapp enda... Jeg liker disse gratispakkene :) det meste er selvfølgelig reklame og prøvepakninger, men i Rema sin var det ganske mye. Får også med flasker og/eller smokker i pakkene :)

Jeg kontaktet Rimi og fikk til svar at jeg måtte ha et verdikort for å få boksene. Så nope no box for me :(

Assa er ikke såååå viktig for meg assa, men veldig koselige pakker :)
Coop har ikke de da?

Er jo så morsomt med disse pakkene :) og mener å huske de var litt fine de Rimi pakkene, men lenge siden jeg så i den... Tror ikke Coop har... Men Rema har jo akkurat starta opp med de :)

Jeg fikk ikke bestilt husker jeg for jeg var ikke mange nok uker på vei. Hvor langt må man ha kommet igjen? Er 19 uker:)

Fra hvor? Tror det varierer litt... Apoteket tror jeg opererer med uke 28...
3 måneder før hos de fleste. Forsøkte å bestille igår, men var en dag for tidlig siden jeg har termin 25 :)

Back
Topp