Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
http://forum.babyverden.no/threads/baby-bokser.1801373/Jeg forsøkte å se igjennom trådene, men kunne ikke se noe. Hvilke gratispakker har dere bestilt? Har dere noen fin oversikt over dette? Noen som har erfaring av hvilke som er verdt å bestille?
Har hentet fra apotek1, rema1000 og Rimi. Rimi sin er vel utgått siden de går over til Coop, men vet mange har sendt Mail til Rimi og fått tilsendt i posten. Har også bestilt fra libero/Kiwi, men ikke mottatt hentelapp enda... Jeg liker disse gratispakkene det meste er selvfølgelig reklame og prøvepakninger, men i Rema sin var det ganske mye. Får også med flasker og/eller smokker i pakkene
Jeg kontaktet Rimi og fikk til svar at jeg måtte ha et verdikort for å få boksene. Så nope no box for me
Ja, men da tok du kanskje kontakt med en lokal rimibutikk?
Kanskje de som har fått tak i kan hjelpe? Jeg bestilte for lenge siden når det enda var mulighet for å registrere seg på nett...
Assa er ikke såååå viktig for meg assa, men veldig koselige pakker
Coop har ikke de da?
Er jo så morsomt med disse pakkene og mener å huske de var litt fine de Rimi pakkene, men lenge siden jeg så i den... Tror ikke Coop har... Men Rema har jo akkurat starta opp med de
Jeg fikk ikke bestilt husker jeg for jeg var ikke mange nok uker på vei. Hvor langt må man ha kommet igjen? Er 19 uker
3 måneder før hos de fleste. Forsøkte å bestille igår, men var en dag for tidlig siden jeg har termin 25Fra hvor? Tror det varierer litt... Apoteket tror jeg opererer med uke 28...