Gratispakker

Beth

Forelsket i forumet
Har dere søkt/meldt dere på sånne gratispakker?

Jeg har kun lagt inn "gravid" på Libero, og får da pakke et par uker før termin.

Skal søke om apoteket og Kiwi sin... men ellers vet jeg ikke. Husker jeg syns Rimi sin var fin, men ingen Rimi her.

Hvilke syns du er mest attraktive?

Skal unngå å melde meg inn i klubber denne gangen.

Vet ikke om jeg skal ha denne gangen. Syns det var en del vi ikke brukte, og det ble mye reklame og rot. Var mest fornøyd med Rimi sin og Vitus sin tror jeg.

Skal bestille alle babypakkene men venter til etter OUL :)

Vet ikke om jeg skal ha denne gangen. Syns det var en del vi ikke brukte, og det ble mye reklame og rot. Var mest fornøyd med Rimi sin og Vitus sin tror jeg.

Ja, veldig mye reklamegreier! Så at Rema var ny siden sist, og den så fin ut ;)

Mest fornøyd med Rimi og Rema :) Tar alt denne gangen og! Reklamen kan jeg bare kaste i søppelbøtta på vei hjem! ;D

Venter til etter OUL jeg også, men er vel egentlig bare bleier og smokk som er blitt brukt. De ble kjipere mellom graviditetene mine forrige gang så spent på hva som er oppi denne gang :)

Fikk også gratis stellematte fra et apotek en gang men husker ikke hvilket eller om de har det enda...

Jeg kommer ikke til å bestille noen av disse pakkene denne gangen. Ble ikke imponert over noen av de, og det aller meste havnet dessverre i søpla. Mye reklame, bittesmå tuber med prøver og en gedigen emballasje- nei takk.

Kommer nok til å bestille denne gangen også :) Sist fikk vi våtservietter nok for flere år.. Vi bruker nesten ikke våtservietter, så vi har unødvendig mye :)

Kommer nok til å bestille denne gangen også :) Sist fikk vi våtservietter nok for flere år.. Vi bruker nesten ikke våtservietter, så vi har unødvendig mye :)

Samme her. Minsten tåler ikke våtservietter så vi satt igjen med en hel haug av de :D

Kommer også til å bestille denne gangen, syns det er litt gøy med disse pakkene :)

Siden jeg er førstegangs tror jeg at det kommer til og bli bestilt et par pakker. Tenker det er mye bedre og ha mange slike vareprøver og se hva du faktisk bruker. Enn og måtte kjøpe alt for egne penger også blir det ikke brukt.

Back
Topp