Gratispakker...!

Ariana

Forumet er livet
 Vet ikke om den har vert lagt ut før, men legger den nå ut likevell eg, bedre med en gang for mye enn en gang for lite... :o)
Liste over gratispakker man kan få til den lille kommende verdensborgeren :o)

http://mammanett.no/baby/gratis

jeg legger denne linken inn på viktigste tråder jeg :) 

er det ikke slik at mzn må være 26uker påvei for å få de pakkene? selv om de ikke kan sjekke akkurat hvor langt du er på vei da ;p 

tror jeg skal bestille meg disse pakkene snart så jeg har i hvertfall litt ting til babyen (har ikke kjøpt noe enda :/ )

Bleiebøtta må man vell være 28 uker på vei tror eg....
Noen kan man bestille å få hentelapp på på mail, men får ikke hentet dem før 3måneder før forventet termin eller noe slikt.
Noen sender automatisk til deg noen uker før termin... Så varierer litt... :o)

Vær klar over at mange av disse gratispakkene forutsetter at du takker ja til å bli kontaktet. Mange blir nedringt med tilbud etterpå. Vi hadde den bleiebøtta sistgang, Refillen er ganske dyr så jeg ville sjekket om det er like billig å kjøpe et annet merke med billigere refill. Vi byttet til tøybleier og slapp hele bleiesøpla.

bleie bøtte skal jeg ikke ha denne gangen for det ble bare tull syns jeg.. men ang. spamming for å få disse gavene så har jeg en egen mail konto til slik som jeg aaaaldri åpner så der havner alt slikt uten at jeg trenger å bli plaget ;) hehe

Back
Topp