gratis ting til babyen

TereseM

Glad i forumet
hvor var det man kunne melde seg inn å få gratise ting til babyen?
husker det var en tråd om dette for lenge siden, men da turte jeg ikke å bestille noe.(var tidlig i sv)
er medlem av liberoklubben iværtfall [;)]

Go'boken har jo velkomst pakke. Ingen kjøpeplikt.
Samme gjelder Babyglede.

Du kan få gratis box fra apoteket, BabyBox tror jeg den heter. Man kan vel egentlig ikke hente den før 3 mnd før termin, men noen er greie på det. :)

Rimi skulle visst ha noe gratis de også. Ooog.. Bam tror jeg??

okei [:D] takk for svar.
må snike litt rundt på nette å se [;)] sier jo ikke nei takk til gratise ting [8D]

barnas hus ska ha bleie bøtta gratis men d va vist etter uke 28 :D

takk [:D] genial liste Vugge [:D]

var på apotek1 men fikk pakke sist jeg var gravid så får ikke denne gangen [&:] kjipt!
barnas hus har vi ikke her, men har bleiebøtte så det gjør ingenting [:)]

ja reflex har vi, hadde jo vært greit å snike til seg en ny bøtte [8D] hehe

ORIGINAL: Augustlykke

ja reflex har vi, hadde jo vært greit å snike til seg en ny bøtte [8D] hehe

Vil bare legge til at refillene til denne bleiebøtta er knalldyre, så ville vurdert å kjøpe en annen bøtte med rimeligere refiller....det skal jeg

Bøtta blir jo ikke lenge gratis når en må punge ut for refillene....

Bare et lite tips jeg har fått og gir videre [:)]

var på apotek1 men fikk pakke sist jeg var gravid så får ikke denne gangen [&:] kjipt!

Jeg har fått pakka fra apoteket to ganger [&:] Er det egentlig sånn at man bare skal få den en gang?

krystalll: trodde reflex var på obs ja [8D] men da tok jeg feil [;)]

snaffen87: har du? hm..fikk bare opp at jeg var registrert tidligere og at det var bare 1 per husstand.

ORIGINAL: Vugge

Kopiert fra april :

Barnas Hus: www.barnashus.no (Bleiebøtte)
Apotek1: www.babybox.no/?partner=APOTEK1[link=http://www.apotek1.no/] (Apotekets babypakke med vareprøver)
Rimi: www.rimi.no/rimi/fordeler/[/link] (Rimis barnepakke med vareprøver)
Weleda Baby: www.vitalkost.no/weleda/ (Gratis produktprøver fra helsekostbutikk)
BAM: www.bam.no (Gavesending fra BAM)
Huden min: www.hudenmin.no/voksen/slik_behandler_du/smoredagboken.aspx (Smøredagbok og toalettmappe)
DryNites: www.drynites.com/no/secure_no/n_free-sample/default.aspx (DryNites BedMats engangsunderlaken)
Libero: www.libero.no (Liberoklubben - få tilsendt gratis vareprøver + samle poeng og få gaver)
[:)]

Hvordan får du prøveprodukter fra Weleda??? Har meldt meg på nyhetsbrevet deres, men har ikke fått noen prøver [&:]
Var på den siden du linker til og, men finner ikke noen info om noen prøveprodukter... hva gjør jeg galt???? (Må av og til ha det inn med teskje... )

ORIGINAL: Goth.mummy

Go'boken har jo velkomst pakke. Ingen kjøpeplikt.
Samme gjelder Babyglede.

Du kan få gratis box fra apoteket, BabyBox tror jeg den heter. Man kan vel egentlig ikke hente den før 3 mnd før termin, men noen er greie på det. :)

Rimi skulle visst ha noe gratis de også. Ooog.. Bam tror jeg??

Må bare legge til at på goboken så er du pliktig til å være medlem en viss tid, tror det er 1 år. Og da må du selv huske å avbestille bøkene hver mnd. Jeg var ikke flink til å huske på dette og ble like sur hver gang boka kom i posten [;)] Dyre er de også!!

ORIGINAL: Snaffen87

Jeg har fått pakka fra apoteket to ganger [&:] Er det egentlig sånn at man bare skal få den en gang?

jeg trodde som augustlykke at man bare kunne få den BabyBoxen fra apoteket en gang...
men fikk beskjed fra andre flergangsgravide at man kunne få den ved hvert svangerskap.
Derfor gikk jeg inn på sidene dems for å undersøke ting litt nærmere og fant dette:
Nedenfor har vi listet opp svarene på de vanligste spørsmålene vi får. Hvis du ikke finner det du lurer på, er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss på BabyBox.

-Jeg har ikke fått printet ut kvitteringen; hva gjør jeg nå? (eller ved uhell slettet min kvittering)
Send en epost til oss på info@babybox.no og forklar at du ikke har klart å printet ut kvitteringen din. Du vil da motta en epost med instruksjoner fra oss.

-Når jeg prøver å registrere meg, får jeg vite at jeg allerede er registrert. Jeg har barn fra før og har derfor registrert meg og mottatt BabyBox tidligere.
Send en mail til oss på info@babybox.no så vi kan fjerne deg fra databasen då du kan registrere deg igjen.

-Jeg har ingen printer, hva gør jeg ?
Du kan registrere deg fra en annen datamaskin med printer, eller sende kvitteringen du mottar med e-post videre til en datamaskin som er koplet til en printer.

-Jeg venter tvillinger - kan jeg få to pakker?
Ja. Du registrerer deg bare en gang, men forteller ved avhenting at du venter tvillinger.

sakset fra: http://www.babybox.no/ gå inn på Kontakt/FAQ så får dere se!

ha en flott kveld!!!!

Jeg har også hørt at poosene oppe i bleiebøtta er veldig dyre.. Aner ikke hvordan det fungerer men tenkte jeg skulle se om det var noe mulighet for og kjøpe hundebæsjeposer iogmed at de skal være tette.. også putte bleia i det før den går i bøtta.. For hvis det går er det jo bare å tømme bleiene over i en annen pose når bøtta er full. Også bruke samme pose om igjen for da er det jo ikke noe gris.. Å heller bytte pose når jeg har gjort det noen ganger.sparer jo litt på det.. Så håper det funker .. Bare et råd :)

21+2

ORIGINAL: Linma90

Jeg har også hørt at poosene oppe i bleiebøtta er veldig dyre.. Aner ikke hvordan det fungerer men tenkte jeg skulle se om det var noe mulighet for og kjøpe hundebæsjeposer iogmed at de skal være tette.. også putte bleia i det før den går i bøtta.. For hvis det går er det jo bare å tømme bleiene over i en annen pose når bøtta er full. Også bruke samme pose om igjen for da er det jo ikke noe gris.. Å heller bytte pose når jeg har gjort det noen ganger.sparer jo litt på det.. Så håper det funker .. Bare et råd :)

21+2

Posene til bleiebøtta er på en måte en ring med plast som du trekker ut hver gang du putter en bleie oppi.. Funker nok ikke å bruke de flere ganger er jeg redd..

bruker bleiebøtta enda jeg til jenta mi på 2 år.
men jeg har bare en vanlig plastpose i bøtta, blir nok å fortsette med det når nr 2 kommer,
for da blir det mye bleier og det blir fort dyrt om man må kjøpe nye refiller hele tiden.

Vi har også bare vanlige poser i bøtten. Bæsjebleier pakkes først i hundeposer... Fungerer helt fint, men må jo tømmes ofte da, ellers blir det stram lukt, og den luktene er helt j.. nå som jeg er gravid.[:-]

bruker bleiebøtta enda jeg til jenta mi på 2 år.
men jeg har bare en vanlig plastpose i bøtta, blir nok å fortsette med det når nr 2 kommer,
for da blir det mye bleier og det blir fort dyrt om man må kjøpe nye refiller hele tiden.

Det hørtes da greit ut...

Skal bruke tøybleier jeg da, så den bleiebøtta der blir maks unødvendig :p

Men hvis man bare bruker vanlige poser, og kaster bæsjebleier i hundeposer.. Hvorfor ikke bare bruke en vanlig søppelbøtte med lokk? Stenger selve bleiebøtta ute lukt bedre, eller er det de spesielle posene som stenger lukta bort??

Vet ikke helt jeg, men er jo greit når en likevel får den gratis, istedenfor å kjøpe ny søppelbøtte... [;)]

Back
Topp