Gratis tannlege!

nitalita

Gift med forumet
Vil bare si fra til alle gravide her at dere får gratis tannlege når dere er svanger,mulig noen av dere vet det da men det visste nemlig ikke jeg når jeg gikk gravid,og jeg skulle gjerne hatt den gratis pleien,for nå må jeg borre[:(]...og det blir dyyyyyrt

(Så jeg skulle gjerne visst det for 3 mnd siden)

Så jeg unner alle dere her inne å få noe gratis da værtfall som i utgangspunktet er veldig dyrt[;)]

Klem

HVOR STÅR DETTE?? MÅ MAN TIL OFFENTLIG TANNLEGE DA??

Dette sjekket jeg opp da jeg gikk gravid, og det har de vist sluttet med. Var i alle fall det svater jeg fikk hos ulike tannleger og hos trygdekontoret.

jeg fikk gratis tannlege sist gang jeg var gravid,eller det vil si at jeg gikk rett etter sønnen min var født.

Det var rart for når jeg svigermor sjekket det oppnår hun var hos tannlegen sist og da hadde jeg fått gratis...Er sikkert forskjellig fra tannlege til tannlege det da??

Men uansett så sjekk det opp da alle sammen på deres hjemsted,man forspør seg jo aldri[;)]

Å? Fikk du etter du hadde født? Hvordan gjorde du det..hehe,jeg ser nemlig at pengene bare flyr[:D]

Var vel hos tannlegen for en god uke siden og fikk det gratis.. Visste det ikke, så jeg har lurt på hvorfor jeg ikke måte betale...

Skjønner jeg godt[;)] Sjekk opp med tannlegen din værtfall,og om ikke den har det kan det jo være at andre har den ordninge, for det ser ut som at det varierer inne her fra tannlege-tannlege!

bare ringte ned til tanlegen og forklarte hvordan det lå ann. hadde null hull da [:D][:D][:D]

Eksperten taler: Neida hehe [:D]
Er tannpleier og har jobba i noen år nå, har fått masse spørsmål om akkurat dette, jeg spurte for 2 min siden. Tannlegene jeg jobber med har aldri hørt om det før!
Så svaret her i dette området av landet er NEI!

Svaret er nei i Aust Agder også. Jeg er tannlegesekretær og min samboer tannlege i Aust -Agder Fylkeskommune. Ikke vært gratis så lenge vi har jobbet vaffal. og det er ca 3 år.

her er det ikke gratis det kan jeg skrive under på, har hatt en del tannverk i det siste , og det måtte fikses, og det var DYRT!!!!!

Synes det er rart at det er slik ulik praksis. Tannlegene må jo få dekket det opp noen sted (trygdekontoret), eller er det noen som gir fra egen lomme til gravide og andre ikke??? Dette er mitt tredje svangerskap fra 2000, har vært hos tannlege alle tre gangene, men har måttet betale ja!

oxo tærer svangeskapet mye på tennene. jeg blør fra tannkjøttet mye nå jeg pusser. vi blir vel den tannløse generasjonen HAHAHAHAHA

Ja ikke vet jeg..men jeg vet værtfall at søstra mi gikk til tannlege gratis og at jeg hadde hatt muligheten hvis jeg hadde visst det når jeg gikk gravid for 3 mnd siden. Ser det varierer her inne og,noen har fått gratis,andre ikke!

ja merkelig er det jo. vi bor i samme land. skulle ikke vært sånne forkjeller.[:@]

er vel en lov på det godt botgjemt i en krok da vel, må jo være mulig å finne ut av det ett sted? [&:]

Er det ikke bare kontrollen som er gratis og alt som må tas må du betale for????

Søstersen fikk værtfall både kontrollen og behandlingen gratis..så ikke vet jeg,veldig rart ja at det er så forskjellig!

Back
Topp