GRATIS SVANGERSKAPSBOK:D

x1xPrinsesseMayahMin

Glad i forumet
Svangerskapsboken som jeg bestilte på babyverden(gratis) er kjempefin!!!!! Fikk den i går og jeg har lest og lest og lest og lest!! Utfyllende og spennende mamma del, og masse interresant i pappa delen også! Sitter her bare og smiler med boken i hendene..så alle som ikke allerede har den, MÅÅÅÅÅ bestille den!!! [:)][:D][:)][:D]

jeg fikk den hos jordmor på første kontroll jeg... Og når jeg fikk pakke fra babyverden for et par uker siden fulgte det med en ny bok om fødselen.

Jeg syns "til far"-delen var kjempefin! Mannen min syns den var dum. Syns det var som å bli snakket til som om han ikke visste frem og tilbake på seg selv...

Om mannen din visste alt som stod der har du en meget klok mann ;) hihi..typisk mannfolk !=) hehehe

Jeg fikk en sånn bok, På en av di første kontrollene... [:D]

ORIGINAL: Paloma05

Svangerskapsboken som jeg bestilte på babyverden(gratis) er kjempefin!!!!! Fikk den i går og jeg har lest og lest og lest og lest!! Utfyllende og spennende mamma del, og masse interresant i pappa delen også! Sitter her bare og smiler med boken i hendene..så alle som ikke allerede har den, MÅÅÅÅÅ bestille den!!! [:)][:D][:)][:D]

D e den samme som du ska få av legen ved første kontroll! Bestilt æ å, men ska ha den av legen så vi får hver vår![:)]

Ja,det er nok den:)

ORIGINAL: tesa

Jeg har ikke faatt noen bok jeg[&o]. Men det er vel fordi jeg bor her paa Island.. Men jeg har bestilt bok her naa, og sender den til mammas adresse, saa faar hun sende den til meg[:D]

Da kan du glede deg til å få den! Det er egne notatsider for hver uke og masse annet spennende :)

Back
Topp