Gratis supert fotoprogram

Eirin_3

Elsker forumet
Jeg fikk for en stund siden tips om et fantastisk enkelt fotoprogram som er så lett å bruke at selv amatører som meg får fikset røde øyne osb. også er det fint til å bruke om blitsen tar fargene fra objektet. Har du norsk standardspråk på din pc finner du en norsk versjon [:D][:D]
Programmet heter: picasa
Når du laster det ned finner det alle dine bilder med en gang prøv det ut

det bruker vi også, genialt!!!

tusen takk for tipset..
et spm..
kan man gjøre bildene om til svart/hvitt?

Jepp det kan du kan velge mellom vanlig svart/hvitt eller varmere der det går i brun/hvitt

KJEMPEMORRO

helt hekta..kan jo lage en cd jeg nå med bilder og videofilmer til gave til ei venninne[:D]kjempe flott[;)][:D]

Lastet ned dette berømte programmet jeg og[:)]  Men så kom bildene automatisk inn da, ABSOLUTT ALT som er bilder her på PCen. Fra spill og alt mulig rart. Sikkert "100 000" forskjellige bilder. Tar sikker DEN store plassen på dataen[:'(]  Sambo kommer til å bli skikkelig forbanna på meg nå[8D][&:]  Får egentlig ikke laste ned noe før jeg har spurt han[8D]  Har ikke turt å sagt noe enda[8D][:)][8|]

ORIGINAL: Trine23

Lastet ned dette berømte programmet jeg og[:)]  Men så kom bildene automatisk inn da, ABSOLUTT ALT som er bilder her på PCen. Fra spill og alt mulig rart. Sikkert "100 000" forskjellige bilder. Tar sikker DEN store plassen på dataen[:'(]  Sambo kommer til å bli skikkelig forbanna på meg nå[8D][&:]  Får egentlig ikke laste ned noe før jeg har spurt han[8D]  Har ikke turt å sagt noe enda[8D][:)][8|]

men tar det egentlig dobbelt så masse plass med bildene???[8|]
bare la han finne det ut selv....da ser han at det ikke gjørnoe så sier han sikkert ikkenoe...

Back
Topp