Gratis pakker, og "om meg"/"mine første år" bok..

~Bolleiovnen~

Forelsket i forumet
Begynner med boka jeg mener.. sånn som det står litt om svangerskapet, om barnet fra nyfødt, og til det er noen år.. der Man kan fylle inn bilder, familie tre, skrive når tennene kommer osv. En spesiell bok å anbefale? Og hvor kan jeg få tak i det? Har du eventuelt link til din?:)

Og disse libro pakkene osv.. hvilken typer finnes? Og når kan man bestille de? De med prøveprodukter osv. Takk for svar:)

Vi har denne :) Kjøpt på Tanum :)

Google etter gratispakker :)

Vedlegg

• 1411065753529.jpg
    1411065753529.jpg
    44,9 KB · Visninger: 49
Jeg fikk en knall søt "mitt første bok" når jeg meldte meg inn i goboken:) kostet ingenting men må inn å avbestille måndens bok en gang i mnd hvis man ikke vil ha den:)
Kan bestille disse pakkene når som helst men de fleste kan du hente før 3 mnd eller etter 3 mnd. Er libero, pampers, apotek 1, boots apotek og mammabox :)

Vi har denne :) Kjøpt på Tanum :)

Google etter gratispakker :)

Jeg har også denne til min gutt! Elsker denne boka, for man kan skrive helt ifra svangerskapet om de første bevegelsene, første ultralyd, tanker og planlegging før fødsel osv og oppigjennom til barnets første bursdag og jul osv :) Skal absolutt kjøpe den samme boka til jenta vår i magen :)

Jeg har også denne til min gutt! Elsker denne boka, for man kan skrive helt ifra svangerskapet om de første bevegelsene, første ultralyd, tanker og planlegging før fødsel osv og oppigjennom til barnets første bursdag og jul osv :) Skal absolutt kjøpe den samme boka til jenta vår i magen :)
Ender nok med samme :D de skal ha den på bokhandelen her, så tenkte å se på den der^^ :)

Back
Topp