Gratis pakkene ?

LykkeSusanne

Glad i forumet
Jeg har bare fått den babybox fra apotek1 og gratis smokk fra MAM. Libero,Rimi og vitus apotek sin har ikke kommet i posten enda? Og det er bare 9 og 13 dager igjen til termin ? Har dere andre desember folk fått alle gratis boksene ?? Kjedelig egentlig for har venta lenge på de pakkene nå!!

Vitus apotek henter du med en hentekode du får på mail. Rimi og Libero sender hentelapp i posten så må du hente på rimi og kiwi. Jeg har henta alle utenom vitus apotek.

Libero hentet jeg på butikken med hentelapp jeg fikk i posten etter jeg registerte meg. Vitus sin viste jeg mailen på tlf (som låg i søppelpostkassen på mailen)
Men rimi sin er vel de ganske treige med å sende hentelapp ut!

Lappen for Kiwi-pakken (Libero) kom i uke 32-33 ca tror jeg. Rimi-pakken fikk jegg lapp på i uke 37. Vitus Apotek fikk jeg mail med en gang jeg registrerte meg tror jeg. Henta den i uke 30 ca. :)

Hmm Okei .. Har ikke fått lapp på libero eller Rimi sine. får prøve å bestille igjen da :p haha

Rimi sin sendes inn to uker før termin... Neste gang skal jeg vurdere å oppgi termin bittelitt før så jeg slipper å hente den ut i siste liten;)

Ååhh så teit :( jeg vil også ha dem :( får bare smøre meg med tålmodighet haha. For er registrert på både Rimi og libero.

Ååhh så teit :( jeg vil også ha dem :( får bare smøre meg med tålmodighet haha. For er registrert på både Rimi og libero.
Du kan sende en mail og høre om det har skjedd en feil. :) De svarte meg raskt når jeg ikke fikk til å bestille. (Fikk beskjed om at jeg hadde bestilt før, noe jeg ikke hadde.) De la da inn bestilling for meg.

Har fått fra rimi og vitus apotek. Var ikke spørsmål om kvittering eller ref. da jeg fikk pakken på apoteket..
Har ikke registrert meg på libero og babybox.. Var det noe bra i de? Anbefales? :-)

Jaa babybox var da grei den ihvertfall, en pakke med Våtservietter, smokk, liten avent flaske,sokker, antibac og noe små produkter av zinksalve og lignende andre pleie produkter.

Du kan sende en mail og høre om det har skjedd en feil. :) De svarte meg raskt når jeg ikke fikk til å bestille. (Fikk beskjed om at jeg hadde bestilt før, noe jeg ikke hadde.) De la da inn bestilling for meg.

Ja sendte spørsmål til libero. Kan jo hende de har mange å sende ut til så noen får de treigt. Får se hva de svarer registrert er jeg ihvertfall på både libero og Rimi (prøvde å registrere på nytt på Rimi, men var allerede registrert :p så får vel bare vente :)

Har kun hentet apotekpakkene. De hentet jeg forrige lørdag, samme dagen jeg bestilte dem. Er ikke noe rivjern altså....

Men man får det jo gratis da, så man skal vel ikke ha så høye forventninger :)

Helt enig og viste ikke de ga så mye gratis, men jeg er jo blitt såpass bortskjemt at jeg begynte å sammenligne de... Litt flau da det er litt utakknemlig av meg...

Back
Topp