Gratis pakkene

Jeg har hentet Vitusapotek sin, kiwi sin og babyshop sin gratis bleiebøtte. Må også hente apotek1 sin pakke en dag. Kjekt med slike pakker :D

Har hentet Vitusapotek, Apotek 1 og Kiwi sin=) Veldig fornøyd og alt er lagt i stellebordet=)!

hmm hvordan får dere tak i pakke fra kiwi?? Finner ikke noe om det på nettet :P 

Vi har hente på kiwi, apotek 1 og vitus apotek :)

For å få den fra Kiwi må du melde deg inn i Libero klubben :) Da får du hentelapp i posten etter en stund.
Jeg har hentet den fra Kiwi, den fra Vitus apotek, den fra apotek 1, og fått den fra BAM.NO i posten. Og venter på  kvittering fra Rimi.no =) ELSKER pakkene =)

I den fra apotek1, får vi bleier i den også? 

Er så utrolig kjekt at de har sånne tilbud. Masse kjekke ting oppi :D

Kan man bare hente den fra apotek 1, så ikke noe sted å bestille den.

Tusen takk, men jeg tror jeg står over allikevel. Fikk angst når jeg så alle firmaene man kunne få salgstlf fra ;-) men det er jo et hyggelig tiltak da :-)

Det er liberopakken som man henter på apoteket. Gå inn på libero.no så får du en konvolutt i posten etterhvert.. Med hentelapp og med bleiekort fra kiwi! kjekt!

Froni skrev:
hmm hvordan får dere tak i pakke fra kiwi?? Finner ikke noe om det på nettet :P 

http://mammanett.no/baby/gratis

Her er alle gratis pakkene. Er jo ikke alle som er noe å ha. Men jeg har ihvertfall hentet gratispakker fra Apotek1, VitusApotek og bleiebøtte fra Barnas Hus. Venter nå på hentelapp i posten fra Rimi. Flere pakker gadd jeg ikke styre med.

Melder du deg inn på libero.no får du en konvolutt med bleiekort og hentelapp som du kan løse ut på hvem som helst kiwi butikk du vil.

Melder du deg inn i barnimagen.no får du en babypakke tilsendt direkte hjem i postkassa de=)!

Vet ikke om flere pakker nå! Men det jeg vet er at jeg ikke behøver å handle våtservieter med det første!;)

Lykke til =)!

Ja, den er det bleier i :).

Anita89 skrev:
I den fra apotek1, får vi bleier i den også? 

Er så utrolig kjekt at de har sånne tilbud. Masse kjekke ting oppi :D

jeg hentet alle disse pakkene for 2 år siden, og har ikke mottatt en eneste salgstelefon..

huzky skrev:
jeg hentet alle disse pakkene for 2 år siden, og har ikke mottatt en eneste salgstelefon..

Da har du hatt flaks:) Jeg er sikker på at selgerne lukter at jeg ikke vil ha tlf 'er og ringer selv om vi har reservert oss i Brønnøysundregisteret he he.

Back
Topp