Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kor fra?Har også vært å hentet 3 bokser![]()
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Er det bare å hente de eller må registrere på nett først?Jeg har hentet på Kiwi, Apotek 1 og Ditt ApotekSkal også hente på Rimi og Barnas hus. Alltid gøy med vareprøver og gratis utstyr
![]()
Apotek 1, barnas hus og vitusapotek. Mangler Kiwi og RimiKor fra?
22 aug 2014
Er det bare å hente de eller må registrere på nett først?
22 aug 2014
Tikk takkMå registrere på nett førstSe på gjerrigknark.com under "gratis ting og vareprøver", de har en egen kategori der for gravide og barn
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Er ikke alle apotekene samme pakke? Når man registrerer seg for apotekpakken kan man velge hvilket apotek man ønsker å hente. Samme registreringsskjema på alle apotekene ser jeg her...Jeg har hentet på Kiwi, Apotek 1 og Ditt ApotekSkal også hente på Rimi og Barnas hus. Alltid gøy med vareprøver og gratis utstyr
![]()
Er ikke alle apotekene samme pakke? Når man registrerer seg for apotekpakken kan man velge hvilket apotek man ønsker å hente. Samme registreringsskjema på alle apotekene ser jeg her...
Sent from my iPad using BV Forum
Hentet tre ulike pakker på tre ulike steder i går![]()
Apotek 1, vitus apotek/ditt apotek og siste er?
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Ja fant ut at jeg ikke har fått kvitteringen på den på apotek 1. Den som heter Babybox.Hentet tre ulike pakker på tre ulike steder i går![]()
Kiwi
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Er det noen som har fått hentelapp på Rimi-pakken? Syns det er så lenge siden jeg bestilte den..