stjernebarn
Forelsket i forumet
er ikke legetimer gratis når en er gravid? har plutselig fått regning etter jeg var innom med blødningen. tror hun er vikar så mulig hun har gjort noe feil men har ikke måtte betale tidligere ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
All svangerskapsoppfølging er gratis. Er sikkert bare en feil.er ikke legetimer gratis når en er gravid? har plutselig fått regning etter jeg var innom med blødningen. tror hun er vikar så mulig hun har gjort noe feil men har ikke måtte betale tidligere ?
Ring de og spør. Det gjorde jeg sist, og de hadde (den gang) glemt å registrere det som svangerskapskontroller ikke legetimer gratis når en er gravid? har plutselig fått regning etter jeg var innom med blødningen. tror hun er vikar så mulig hun har gjort noe feil men har ikke måtte betale tidligere ?
Samme her, HeheMedmindre regninga er liten? Måtte betale 60kr etter tul for materialbruk (henvist av lege). Men ellers gratis ja [emoji4]

Når jeg tenker etter måtte jeg betale for tul på sykehuset - altså ikke bare materialbruk men timen.. er det feil?Medmindre regninga er liten? Måtte betale 60kr etter tul for materialbruk (henvist av lege). Men ellers gratis ja [emoji4]
I følge helsedirektoratet: "Svangerskapskontrollene er gratis og frivillig." og "Alle gravide får tilbud om ni gratis svangerskapskontroller som skal sørge for at du får råd og veiledning slik at både du og barnet har det best mulig." Litt uklart hvis du trenger fler, men jeg hadde fler sist og betalte aldri. Men var dog ikke på tul på sykehuset. Men vi var på sykehuset i helgen to ganger, begge på akutten med mannen (nyresteinsanfall), på lørdag betalte vi ikke, men på søndag måtte vi betale. Og han fikk krav fra legevakta på sms på mandag siden vi ikke hadde betalt der på lørdag (ble fraktet med ambulanse inn bakdøra og videre til sykehuset ut bakdøra, og ingen nevnte noe om det da vi var der). Jeg vet jo at man til vanlig betaler på legevakta, men akutthjelp trodde jeg var gratis, men tydeligvis ikke ved akutthjelp to påfølgende dager for samme tilstand. Så jeg lurer på om sykehuset har blitt strengere på det der, eller flinkere (ettersom hvordan du ser det) for å få inn litt fler egenandeler?Når jeg tenker etter måtte jeg betale for tul på sykehuset - altså ikke bare materialbruk men timen.. er det feil?
det va det som var skjedd. di registrerteig sletta [emoji2] 260kr+ "rikere" idag [emoji6]Ring de og spør. Det gjorde jeg sist, og de hadde (den gang) glemt å registrere det som svangerskapskontroll
Samme med meg, har vært en del hos legen, pga plager med svangerskapet, noen ganger har jeg fått det gratis og andre ganger har jeg fått regning..Blir helt forvirra jeg.